به گزارش زیرنویس، شب گذشته در مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی در زاگرب، امیرعلی آذرپیرا با شکست اسنایدر آمریکایی شگفتی ساز شد و توانست مدال طلا را بدست آورد. آذرپیرا در واکنش به این پیروزی گفت: من پیشتر به بازی فینال فکر کرده بودم. با شخصی دیگر از تیم ملی ایران تمرین کرده بودم، به […]

به گزارش زیرنویس، شب گذشته در مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی در زاگرب، امیرعلی آذرپیرا با شکست اسنایدر آمریکایی شگفتی ساز شد و توانست مدال طلا را بدست آورد.

آذرپیرا در واکنش به این پیروزی گفت: من پیشتر به بازی فینال فکر کرده بودم. با شخصی دیگر از تیم ملی ایران تمرین کرده بودم، به مدت زمان طولانی خودم را برای این رقابت آماده کرده بودم. در یک رقابت دیگر به اسنایدر باخته بودم ولی امسال مطمئن بودم که می‌توانم او را شکست دهم.

وی ادامه داد: ۳ امتیاز از حریف عقب بودم ولی تمرکزم را از دست ندادم زیرا که برنامه ریزی کرده بودم که اگر حتی ۶ امتیاز از حریف عقب بیفتم می‌توانم برنده بازی شوم. ذهنم کاملا برای این مسابقه آماده بودم و اعتماد به نفس خوبی داشتم.

آذرپیرا اظهار داشت: ۳-۴ سال در وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقه داده بودم و برای این وزن متناسب بودم اما بر اساس نظر کادر فنی در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی حاضر شدم. اما در این وزن با توجه به وزنی که کم کردم، آمادگی لازم را برای مسابقه نداشتم. در این مدت خیلی اذیت شدم. در مسابقات جهانی شکست خوردم چون خودِ واقعی‌ام نبودم.

آذرپیرا در خصوص حضور احتمالی در المپیک پاریس گفت: می‌توان گفت که این وزن سخت‌ترین وزن در مسابقات جهانی، المپیک و آسیایی است. با توجه به برنا‌مه‌ای که دارم، امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را در این وزن کسب کنم، زیرا امیدِ خوبی به خودم دارم.

پایان پیام/ 





منبع: فارس