در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، عصر جمعه […]

در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، عصر جمعه ۲۲ دی ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام (شماره ۱۱۲) مبنی بر ایست قلبی فردی ۴۸ ساله در ارتفاعات کوه ارغوان ایلام، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به همراه تکنسین اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی جمعیت به همراه تکنیسین اورژانس به فرد جان‌ باخته دسترسی پیدا کردند و عملیات احیای قلبی_ ریوی را شروع کردند که متاسفانه این کوهنورد ۴۸ ساله به علت ایست قلبی فوت کرده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، ادامه داد: نجات‌گران‌ جمعیت هلال‌احمر پس از تثبیت فرد فوتی و عبور از مسیرهای صعب‌العبور وی را با کمک نیروهای مردمی به پایین کوه منتقل و تحویل عوامل ذی‌ربط دادند‌.

ایسنا

+