نکونام تکلیف نقل و انتقالات استقلال را یکسره کرد/ هیچ چیز از این لیست نمی‌دانم!
نکونام تکلیف نقل و انتقالات استقلال را یکسره کرد/ هیچ چیز از این لیست نمی‌دانم!

سرمربی استقلال به لیست مدنظرش برای نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

 

باشگاه استقلال هنوز در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب گزینه‌های مدنظر نکونام نشده است و بازیکنان لیست اصلی سرمربی استقلال مانند علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، اللهیار صیادش منش، امیرحسین حسین زاده، مجید حسینی، محمد محبی، عارف آقاسی به پیشنهاد آبی‌ها پاسخ مثبت نداده‌اند.

این موضوع سبب شد تا نکونام به سراغ لیست دوم برود و سرمربی آبی‌ها اسامی جدیدی از جمله فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا شکاری، محمد دانشگر و روبرتو تورس را به مدیریت استقلال تحویل داد. اخباری غیررسمی مبنی بر مخالفت سپاهان با جدایی بازیکنانش در رسانه‌ها منتشر شد و البته گل گهر نیز اعلام کرد نامه‌ای برای جذب تورس از استقلال دریافت نکرده است. گفته می‌شد که با احتمال منتفی شدن لیست دوم، نکونام لیست سومی را در اختیار مدیریت استقلال قرار داده است تا این نفرات در نقل و انتقالات زمستانی جذب شوند که این موضوع از سوی سرمربی آبی‌ها تکذیب شد.

به نقل از ورزش سه جواد نکونام بابت آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیمش ابراز بی اطلاعی کرد و در ادامه نیز اعلام کرد که او هیچ لیست سومی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار نداده است.

نکونام گفت: من در جریان مسئله نقل و انتقالات باشگاه نیستم اما لیست اول و دوم خود را برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه داده‌ام. برای مبارزه در نیم فصل دوم نیاز به تقویت تیم داریم. لیست دیگری هم نیست و در موقع نقل و انتقالات شایعات زیادی منتشر می‌شود و وجود لیست سوم شایعه است.

بیشتر بخوانید: جای ۸ شاکی روی نیمکت استقلال است نه کتابفروشی!

منبع: خبـر ورزشی