عامل سنگ پرانی به اتوبوس‌ها در ارومیه بازداشت شد
عامل سنگ پرانی به اتوبوس‌ها در ارومیه بازداشت شد

تسنیم نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی که اقدام به تخریب اتوبوس‌ها در ارومیه می‌کرد، با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در ارومیه دستگیر شد. محمدعلی حق‌وردیان اظهار داشت: به دنبال وصول خبری مبنی بر سنگ پراکنی تعدادی از افراد به اتوبوس‌های خط واحد و […]

- عامل سنگ پرانی به اتوبوس‌ها در ارومیه بازداشت شد

تسنیم نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یک نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی که اقدام به تخریب اتوبوس‌ها در ارومیه می‌کرد، با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در ارومیه دستگیر شد.

محمدعلی حق‌وردیان اظهار داشت: به دنبال وصول خبری مبنی بر سنگ پراکنی تعدادی از افراد به اتوبوس‌های خط واحد و شکستن شیشه آنها، بررسی‌های اولیه در این زمینه آغاز شد.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های کارشناسی، سرنخ‌هایی پیدا شد و به دنبال آن، یک نفر از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این فرد به مرجع قضایی معرفی شده است، اظهار کرد: اقدامات تکمیلی درخصوص پرونده آغاز شده و دستگیری افراد دیگری که اقدام به این کار کرده بودند، در دستور کار قرار دارد.

منبع: اطلاعات انلاین