چراغ نقل‌وانتقالات پرسپولیس خاموش شد
چراغ نقل‌وانتقالات پرسپولیس خاموش شد

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی فعالیت پررنگی نخواهد داشت.

پرسپولیس, پنجره نقل انتقلات پرسپولیس, فوتبال - چراغ نقل‌وانتقالات پرسپولیس خاموش شد

فارس نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس قرار است تمرینات خود را بدون حضور یحیی گل محمدی آغاز کند تا برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده شود، اما در این بین این باشگاه فعالیت زیادی در نقل و انتقالات زمستانی نخواهد داشت. از آنجایی که نام یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت و میلاد سرلک به دلیل سرباز شدن قرار است از لیست پرسپولیس بیرون بیاید، به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان بازیکن دیگری را در لیست خروج قرار دهند. این در حالی است که بحث جدایی نبیل باهویی هم به احتمال زیاد منتفی خواهد بود تا این بازیکن یک نیم فصل دیگر را در پرسپولیس سپری کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با چند بازیکن برای پیوستن به این تیم آغاز کرد که به نظر می‌رسد در صورت توافقات کلی، به زودی نام این بازیکنان رسانه‌ای و رسمی شود. البته این بازیکنان در لیستی که یحیی گل محمدی به پرسپولیس داده بود، قرار داشتند و این باشگاه بر اساس نظر سرمربی سابق خود یارگیری می‌کند.

نام یک مهاجم و یک مدافع در لیست پرسپولیس حضور دارد، اما از طرف دیگر این باشگاه مذاکراتی را هم با محمد خدابنده‌لو انجام داده تا بتواند این بازیکن را جذب کند تا جای خالی میلاد سرلک پر شود.

با این همه به نظر می‌رسد فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات زیاد نخواهد بود و نهایتا دو الی سه بازیکن به این تیم ملحق خواهند شد.

منبع: اطلاعات انلاین