استقبال کم نظیر آقایان از بزرگترین رویداد همگانی تنیس روی میز
استقبال کم نظیر آقایان از بزرگترین رویداد همگانی تنیس روی میز

به گزارش زیرنویس، بزرگترین رویداد همگانی رشته المپیکی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در بخش آقایان روز جمعه به میزبانی هیات های ۳۱ استان کشور در شرایطی برگزار شد که استقبال کم نظیر علاقمندان روز باشکوهی را برای این رشته رقم زد. این رویداد پس از آن به اجرا درآمد که تفاهم نامه […]

به گزارش زیرنویس، بزرگترین رویداد همگانی رشته المپیکی تنیس روی میز با عنوان «جام سلامت» در بخش آقایان روز جمعه به میزبانی هیات های ۳۱ استان کشور در شرایطی برگزار شد که استقبال کم نظیر علاقمندان روز باشکوهی را برای این رشته رقم زد.

این رویداد پس از آن به اجرا درآمد که تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تنیس روی میز و گروه صنعتی گلرنگ به امضا رسید و با حمایت های این دو بخش، هیات های استانی میزبان خیل عظیمی از علاقمندان به این رشته بودند که با مشارکت خود روز باشکوهی را رقم زدند. 

در این مسابقات که در دو رده سنی زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال برگزار شد، استقبال در برخی استان ها به حدی بود که سالن برگزاری گنجایش علاقمندان را نداشت و مسوولان ناچار شدند تا پاسی از شب به برگزاری مسابقات ادامه دهند تا نفرات برتر شناسایی و معرفی شوند. 

- استقبال کم نظیر آقایان از بزرگترین رویداد همگانی تنیس روی میز

مجید کیهانی مدیر آکادمی ورزش گروه صنعتی گلرنگ در خصوص برگزاری مسابقات آقایان نخستین دوره مسابقات «جام سلامت» گفت: استقبال از بخش اول این رویداد به قدری بود که ما و مسئولان فدراسیون تنیس روی میز را غافلگیر کرد و امیدواریم در بخش بانوان که روز جمعه پیش رو برگزار می شود هم شاهد روز باشکوهی با مشارکت بانوان باشیم. 

وی تاکید کرد: با هدف توسعه ورزش همگانی در سطح کشور و ایجاد زمینه‌ها برای پرداختن به سلامت عامه مردم عزیز در استانهای مختلف، گروه صنعتی گلرنگ این رویداد را برگزار می کند تا بتواند در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود نقش ارزنده‌ای را در توسعه ورزش همگانی، تامین سلامت و ارتقا کیفیت زندگی افراد در جامعه و نیز ایجاد شور و نشاط اجتماعی ایفا کند.

به گفته کیهانی حضور در این مسابقات برای عموم مردم آزاد است و همانطور که در بخش آقایان جوایزی به هشت نفر برتر هر استان اهدا شد، در بخش بانوان هم این جوایز اهدا خواهد شد. بانوان علاقمند برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به هیات تنیس روی میز استان خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس