کریم انصاری‌فرد در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: جا دارد از اصحاب رسانه که تشریف آوردند، تشکر کنم. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفت مسابقات برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام توان‌مان وارد رقابت‌ها می‌شویم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم […]

- واکنش جالب انصاری‌فرد به رویارویی ایران و فلسطین/ بازی فردا حکم فینال را دارد

کریم انصاری‌فرد در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: جا دارد از اصحاب رسانه که تشریف آوردند، تشکر کنم. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفت مسابقات برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام توان‌مان وارد رقابت‌ها می‌شویم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دیدار فردا نیز برای‌مان حکم فینال را دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. ما با هم همدل شده‌ایم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

وی افزود: سال ۲۰۱۱ اولین حضورم در جام ملت‌های آسیا بود و تجربه‌ام کمتر از الان. در حال حاضر تیمی که داریم با هدایت امیر قلعه‌نویی منجسم است و به لحاظ فنی و تاکتیکی شرایط خوبی داریم. بازیکنان به اندازه کافی تورنمنت‌های بزرگ مثل جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را دیده‌اند و شرایط خوبی بر تیم حاکم شده است. خیلی خوش‌بین هستیم با دعای خیر مردم افتخار بزرگی برای پرچم عزیزمان به دست بیاوریم. امیدوارم همه تجارب و اتفاق‌هایی که در چند وقت اخیر در فوتبال کشور حاکم بوده است منجر به قرار گرفتن پرچم ایران در بالاترین نقطه آسیا شود. ما قطعاً تلاش‌مان را مثل همیشه در داخل زمین انجام می‌دهیم و از قول بازیکنان می‌توانم بگویم که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که دل مردم را شاد کنیم.

منبع: خبـر ورزشی