رم این روزها شرایط خوبی ندارد و در سری آ با قرار گرفتن در رتبه هشتم دور از سهمیه اروپایی است. رم در جام حذفی نیز با شکست برابر لاتزیو از دور رقابت‌ها کنار رفت. جالوروسی در یک بازی حساس فردا میهمان میلان در سن سیرو است. مورینیو در نشست خبری این بازی گفت: «ما […]

- واکنش مورینیو به شایعه تنبیه سردار آزمون و دیبالا

رم این روزها شرایط خوبی ندارد و در سری آ با قرار گرفتن در رتبه هشتم دور از سهمیه اروپایی است. رم در جام حذفی نیز با شکست برابر لاتزیو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جالوروسی در یک بازی حساس فردا میهمان میلان در سن سیرو است. مورینیو در نشست خبری این بازی گفت: «ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که برای قهرمانی و فتح اسکودتو بازی می‌کند. امسال به نظر می‌رسد که پر کردن فاصله آنها با یوونتوس و اینتر سخت باشد. آنها بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت در خط دفاعی از دست دادند، ولی در خط حمله پولیشیچ، یوویچ، لیائو، رایندرز و لوفتوس چیک همگی بازیکنانی خوب هستند. 

آنها از تراچانو و گابیا استفاده کردند تا غیبت مصدومان را جبران کنند. میلان تیمی است که در هر بازی می‌خواهد برنده شود. بعد از ناکامی در جام حذفی که یکی از مهمترین اهدافشان بود، حالا همه امیدشان در لیگ است. البته همه سختی‌های ما را نیز می‌دانند. دیروز با بازیکنان در مورد آنالیز و نگرش بازی صحبت کردم و هیچ مشکلی برای این بازی نداریم. ما باید در این دوره‌ای که شرایط خوبی نداریم، بهترین عملکرد را برای گذر از مشکلات ارائه دهیم.»

مورینیو در مورد ترکیب تیمش و احتمال تنبیه برخی بازیکنان گفت: «مجازات کلمه درستی نیست. ترکیب در هیچ دیداری یکسان نخواهد بود. دیبالا از ابتدا بازی نمی‌کند و این قبلا هم رخ داده است. او مطمئناً تغییراتی ایجاد خواهد کرد، اما قصد تنبیه کسی را ندارم. من می‌خواهم هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر ذهنی یک پازل بسازم که به ما امکان رقابت بدهد. 

تاکتیکی‌ترین تیم، تیمی است که کمترین سطح فنی را داشته باشد. وقتی سطح فنی بالاست، تغییرات تاکتیکی کمتری انجام می‌دهید، اما ما تمرکز زیادی روی سازماندهی و جزئیات بازی داریم که ممکن است به ما برتری بدهد. ما تیمی هستیم که در مسیری مشخص قرار داریم و اصول خاصی را دنبال می‌کنیم. ما نفرات کم داشتیم و الان خیلی کمتر نیز هستیم. فردا نه آزمون و نه دیبالا را نداریم.»

اهداف رم در ادامه فصل: «ما چهار امتیاز با سهمیه لیگ قهرمانان فاصله داریم. چون نام تیم ما رم است، انگار به نظر این یک هدف غیرممکن است و ما نمی‌توانیم خودمان را با چهار تیم برتر مقایسه کنیم. مربی رم ژوزه هری مورینیو پاتر نام دارد نه ژوزه مورینیو فلیکس و نام او به تنهایی سطح انتظارات را بالا می‌برد. اما هیچکس نمی‌تواند به ما بگوید که ما نمی‌توانیم بجنگیم. ما با میلان می‌جنگیم تا اعتبار خود را نشان دهیم. متاسفم که در سکوها خواهم بود نه روی نیمکت، در ورزشگاهی که از من استقبال نمی‌شود. با هر آنچه داریم و با اطمینان از اینکه بازیکنانم همه چیزشان را در زمین خواهند داد به آنجا می‌رویم.»

منبع: خبـر ورزشی