جدید تمرینات استقلال از یکشنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود و جواد نکونام باید شاگردانش را آماده حضور در نیم فصل دوم و البته رقابت‌های جام حذفی کند. استقلال در حالی برای این دو مسابقات استارت می‌زند که بعید نیست با یک معضل بزرگ مواجه شده باشد و حداقل در روزهای آغازین کار کادر فنی خود […]

- مربی استقلال تهدید کرد؛ پولم را ندهید شاید به ایران نیایم!

جدید تمرینات استقلال از یکشنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود و جواد نکونام باید شاگردانش را آماده حضور در نیم فصل دوم و البته رقابت‌های جام حذفی کند. استقلال در حالی برای این دو مسابقات استارت می‌زند که بعید نیست با یک معضل بزرگ مواجه شده باشد و حداقل در روزهای آغازین کار کادر فنی خود را کامل شده نبیند.

شنیدیم استقلال شاید در حالی تمرینات خود را شروع کند که چهره مورد علاقه جواد نکونام در جمع آبی پوشان حضور نداشته باشد. از قرار معلوم قسمتی از مطالبات “یوسوسسما” هنوز پرداخت نشده و این مربی با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود اعلام کرده که شاید در تاریخ اعلام شده توسط جواد نکونام به تهران باز نگردد. البته مرد اسپانیایی کوچک‌ترین مشکلی با سرمربی تیم ندارد بلکه از این ناراحت است که چرا دستمزدش سر وقت پرداخت نشده است؟ در این میان اما مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند هیچ مسئله‌ای وجود نخواهد داشت و یوسوسسما حتی اگر در روز اول سر تمرین نباشد، به زودی خودش را به تهران خواهد رساند.

نکته دیگر در رابطه با این مربی که باعث ناراحتی او شده بحث قراردادش است. سسما با استقلال قرارداد بسته اما معلوم نیست چرا این قرارداد در سازمان لیگ ثبت نشده است و همین مسئله او را در روزهای پایانی نیم فصل اول ناراحت کرده بود چون اگر بخواهد روی نیمکت استقلال بنشیند، باید حتماً مجوز داشته باشد و قراردادش به ثبت برسد. این مسئله‌ای است که در نیم فصل اول انجام نشد و هنگام برگزاری دور برگشت مسابقات می‌تواند به لحاظ اعتباری برای مرد اسپانیایی دردسر درست کند. مربی که جواد نکونام اعتقاد بسیار زیادی به او دارد.

منبع: خبـر ورزشی