به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، طبق رویه معمول سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که یارانه دی ماه ۱۴۰۲ روز بیستم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است این درحالیست که برخی از گزارشهای مردمی حاکی از عدم واریز یارانه به حسابشان بود. دو گروه از سرپرستان خانوار موضوع عدم واریز […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، طبق رویه معمول سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که یارانه دی ماه ۱۴۰۲ روز بیستم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است این درحالیست که برخی از گزارشهای مردمی حاکی از عدم واریز یارانه به حسابشان بود.

دو گروه از سرپرستان خانوار موضوع عدم واریز یا اخلال در بحث یارانه نقدی دی ماه را مطرح کرده اند.

در آبان ماه سال جاری نیز برخی از تماس های مردمی حاکی از عدم واریز یارانه نقدی بود که در این باره سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاعیه ای صادر کرده است که یارانه مرحله ۱۵۳ (آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز شد.

چند نفر یارانه نقدی دریافت می کنند؟

در ایران حدود ۲۴ میلیون خانوار یعنی ۷۸ میلیون نفر که در دهکهای ۴ تا ۹ هستند ماهانه یارانه معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی و ۳ دهک دیگر که از دهک های کم در آمد هستند یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می کنند.