به گزارش زیرنویس،با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد. همچنین مدارس شهری و روستایی منطقه ورزقان نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است. در منطقه […]

به گزارش زیرنویس،با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری می‌باشد.

همچنین مدارس شهری و روستایی منطقه ورزقان نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه اسکو هم فعالیت آموزشی مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دهستان گنبرف (روستاهای قندیلو، آشستان، آغچه کهل، اربط، مجارشین، کردآباد و گنبرف) و دهستان سهند (روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) غیر حضوری اعلام شد.

لازم به ذکر است فعالیت آموزشی مدارس روستای اسفنجان بصورت حضوری پیگیری خواهد شد.

در منطقه هوراند، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه در بخش رودقات منطقه صوفیان نیز فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهر صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه کلیبر، مدارس شهری و روستایی این منطقه روز در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهد کرد.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و ابتدایی بخش آبش‌ احمد منطقه عشایر در شیفت صبح غیرحضوری و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. مدارس شیفت بعد از ظهر طبق روال عادی دایر خواهد بود.

در منطقه چاراویماق، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر و مدارس استثنائی این منطقه در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

در منطقه خواجه، مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌ صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه تیکمه‌داش نیز مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

مدارس روستاهای دهستان سفیدان و روستای اوغلی شهرستان تبریز نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در منطقه مسیر قلعه چای شهرستان عجب شیر مدارس روستاهای ، قوزلوجه، المالو، هرگلان، چهاربرود و یایچی ‌همچنین روستا های حوری و چنار در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری اعلام شد.

گفتنی است؛ امتحانات داخلی تمامی مدارس لغو به دلیل غیرحضوری شدن مدارس، لغو شده و در مورد اعلامی مدارس مجددا برگزار می‌شود.

همچنین مدارس استثنایی در تمامی مناطق اعلام شده در دو شیفت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، شایان ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

ایسنا

منبع خبر: رکنـا