جام ملت‌های ۲۰۲۳ از یک‌شنبه ساعت ۲۱ برای تیم ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود و در اولین گام باید به مصاف فلسطین برویم. مسابقه‌ای که حداقل روی کاغذ همه‌چیز حکایت از برتری قاطعانه ملی‌پوشان کشورمان دارد. فلسطین از جمله تیم‌های آسیایی است که تاکنون هرگز نتوانسته مقابل ایران به پیروزی برسد و مساوی‌هایی که طی […]

- نکونام و مربیان استقلال کابوس فلسطین شدند!

جام ملت‌های ۲۰۲۳ از یک‌شنبه ساعت ۲۱ برای تیم ملی فوتبال ایران آغاز می‌شود و در اولین گام باید به مصاف فلسطین برویم. مسابقه‌ای که حداقل روی کاغذ همه‌چیز حکایت از برتری قاطعانه ملی‌پوشان کشورمان دارد.

فلسطین از جمله تیم‌های آسیایی است که تاکنون هرگز نتوانسته مقابل ایران به پیروزی برسد و مساوی‌هایی که طی سالیان گذشته برابر ایران گرفته، برایش حکم برد دارد.

نکته جالب توجه اینجاست که تعداد قابل ملاحظه‌ای از مردان نیمکت‌نشین کنونی استقلال سابقه گشودن دروازه فلسطین را دارند. جواد نکونام سرمربی آبی‌ها خودش در بازی دوستانه سال ۱۳۹۰ به فلسطین گل زده و کیانوش رحمتی و علی سامره نیز در سالیان قبل با پیراهن تیم ملی موفق به انجام چنین کاری شده‌اند. البته جدا از این نفرات که برشمردیم، محمد قاضی، پژمان منتظری، پژمان نوری و میلاد میداوودی هم  از جمله دیگر استقلالی‌هایی هستند که موفق به گشودن دروازه تیم ملی فلسطین در مسابقات مختلف شده‌اند.

در همین ارتباط: پاسخ قلعه‌نویی به انتقادات از تیم ملی ایران؛ در بهترین شرایط هستیم/ برای ما هر بازی حکم فینال را دارد

منبع: خبـر ورزشی