به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، رضا مراد صحرایی صبح امروز در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش‌های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از رکنا، رضا مراد صحرایی صبح امروز در نشست مشترک مدیران حوزه‌های علمیه و مدیران کل آموزش و پرورش کشور با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش‌های ساختمان شماره یک خانه معلم قم برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین نیاز کشور ما اتحاد، انسجام و همبستگی ملی است.

وی با اشاره به اینکه یک صدایی ملت ایران مهم‌ترین نیاز و مهم‌ترین سرمایه ما است، مطرح کرد: این اتحاد و یک صدایی علیه دشمن و حول محور ولی فقیه باید باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اختلاف در مواردی موجب رشد می‌شود ولی اختلاف در اصول آفت است، عنوان کرد: اتحاد حول محور دشمن به این معنا است که باید از هرچیزی که دشمن را خوشحال می‌کند، دوری کرد.

وی با اشاره به اینکه در نزدیکی قله خستگی و زمینه اختلاف زیاد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید اجازه این اختلافات را ندهیم و با امید به پیشرفت خود ادامه دهیم.

صحرایی با بیان اینکه دشمن نیز این نقطه را هدف قرار داده است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیاری برخوردار است چراکه در کنار تمام اقدامات مؤثری که انجام داده است، با انتخاب مقام معظم رهبری تأثیر بزرگی در تاریخ بشریت داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه معلمان امانت‌داران بزرگی هستند، یادآور شد: معلمان دو امانت بزرگ را دارند که نخست فرزندان مردم و دوم رأی مردم است چراکه حدود ۲۸۰ هزار نفر از مجریان انتخابات، معلمان هستند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ویژه انتخاباتی برای دانش آموزان رأی اولی داریم، ابراز کرد: پرچم‌دار این برنامه، اداره‌کل آموزش و پرورش تهران است و امیدواریم با اجرای آن شور و نشاط انتخاباتی در کشور منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امسال دشمن را مأیوس می‌کند، بیان کرد: دشمن در طول انقلاب اسلامی بارها مأیوس شده است و ما نیز باید تلاش کنیم بر این یاس دشمن بیافزاییم.