جام وهبی‌امره فرصتی برای انتخاب فرنگی‌کار المپیکی
جام وهبی‌امره فرصتی برای انتخاب فرنگی‌کار المپیکی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ جهانی امروز در زاگرب به پایان می‌رسد و فردین هدایتی آخرین کشتی‌گیر کشورمان است که امروز روی تشک خواهد رفت.  در این رویداد ۴ فرنگی‌کار اعزام شده بودند و برنامه کادر فنی این بود که بتواند در وزن ۷۷ و ۸۷ که سهمیه المپیک کسب نشده، […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات کشتی فرنگی رنکینگ جهانی امروز در زاگرب به پایان می‌رسد و فردین هدایتی آخرین کشتی‌گیر کشورمان است که امروز روی تشک خواهد رفت. 

در این رویداد ۴ فرنگی‌کار اعزام شده بودند و برنامه کادر فنی این بود که بتواند در وزن ۷۷ و ۸۷ که سهمیه المپیک کسب نشده، کشتی‌گیران محک بخورند. 

به نظر می‌رسد در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی نتوانسته نظر کادر فنی را جلب کند چرا که او در همان مبارزه اول با شکست سنگین از دور رقابت‌ها کنار رفت اما در وزن ۸۷ کیلوگرم شرایط کمی فرق می‌کند. 

علیرضا مهمدی که در ۸۲ کیلوگرم عملکرد خوبی داشت به دلیل تغییر وزن کارش را از قهرمانی کشور آغاز کرد و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. وی با نظر کادر فنی به کرواسی اعزام شد و توانست در وزن جدید مدال نقره کسب کند. 

برنامه کادر فنی این است که کشتی‌گیران را در جام وهبی امره هم بسنجد تا تکلیف ۲ وزن ۷۷ و ۸۷ برای اعزام به قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک پاریس مشخص شود. 

باید دید در نهایت کدام کشتی‌گیران این فرصت را پیدا می‌کنند تا فروردین ماه برای کسب سهمیه با حریفان خود سرشاخ شوند. 

پایان پیام/





منبع: فارس