پشت  پرده جدایی اسرارآمیز گل محمدی از پرسپولیس چه بود؟
پشت  پرده جدایی اسرارآمیز گل محمدی از پرسپولیس چه بود؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی مستعفی پرسپولیس در حالی به صداوسیما رفت و مصاحبه‌ای انجام داد که می‌توانست در یک برنامه تخصصی فوتبال حضور پیدا کند.

پرسپولیس, فوتبال, یحیی گل محمدی - پشت پرده جدایی اسرارآمیز گل محمدی از پرسپولیس چه بود؟

درد دل یحیی گل محمدی در شبکه نسیم و مصاحبه با یک چهره سینمایی – تلویزیونی (که ظاهرا علاقه عجیبی هم به حضور در فوتبال دارد!) شاید از نظر روحی و روانی برای سرمربی سابق پرسپولیس یک جور زنگ تفریح باشد. حتما اگر یکی مثل عادل فردوسی پور در صداوسیما حضور داشت، یحیی برابر چهره ای متخصص و فنی قرار می گرفت و همه حرف هایش را می زد.

گل محمدی بی گمان به عنوان سرمربی موفق پرسپولیس در چند سال گذشته که ویترین افتخارات این تیم را «پر جام تر» کرد، حق دارد از آنچه بر او در نیم فصل اخیر گذشت حرف بزند و اگر هم قرار است درد دل کند، این حرف ها خطاب به یک مجری همه فن حریف و مسلط بر امور فوتبال باشد.

هنوز جامعه فوتبال درباره استعفاهای زنجیره ای یحیی گل محمدی و آخرین کناره گیری او از پرسپولیس که منجر به جدایی قطعی شد، سوالات بسیاری دارد. خیلی ها می گویند چرا گل محمدی با این کارنامه پر بار در پرسپولیس، کارش را در نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه نداد و تا این حد دلسرد شد؟ چرا او که به عنوان یک سرمربی ایرانی موفق شد چندین جام را به ارمغان بیاورد، باید از پرسپولیس برود و همه در این باشگاه دست به دامن برانکو شوند؟

یک مجری غیرمتخصص، طبعا کارش به چالش کشیدن یحیی در این امور نیست و شاید حتی این مربی، دلش هم نمی خواست در این مقطع زمانی، همه حرف هایش را بزند اما جدایی غیرمنتظره گل محمدی، میان هواداران پرسپولیس بحث های جدی و ابهامات تازه ای ایجاد کرده که ای کاش او به این موارد پاسخ می داد. نادیده گرفتن بخش زیادی از دغدغه های هواداران پرسپولیس، نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد و بهتر است گل محمدی درباره ناگفته های نیم فصل پر آشوبی که سپری کرد سخن بگوید.

بیشتر بخوانید: درد دل غم‌انگیز یحیی گل محمدی؛ وقتی به این مسئله فکر می‌کنم حالم بد می‌شود

منبع: خبـر ورزشی