پخش مراسم افتتاحیه  از تلویزیون اینترنتی آرپا
پخش مراسم افتتاحیه  از تلویزیون اینترنتی آرپا

پس از گذشت بیش از یک سال از برگزاری جام جهانی فوتبال، قطری ها این بار مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا را برگزار کردند.

آقای گل جام ملت آسیا, افتتاحیه جام ملت آسیا, جام ملت آسیا - پخش مراسم افتتاحیه  از تلویزیون اینترنتی آرپا

مراسمی که دیروز، با الهام از فصل پانزدهم “کتاب کلیله و دمنه”، درخشان  طراحی شده بود و پیام آن صلح و دوستی بین ملل و قومیت های مختلف بود.
به گزارش زیرنویس، با اتمام  مراسم افتتاحیه، نخستین  دیدار این رقابت ها – بین لبنان و قطر – برگزار شد.قطری ها در این دیدار، خود را به عنوان یک مدعی مطرح کردند و توانستند با ۳ گل رقیب خود را شکست دهند. قطر که به عنوان قهرمان دوره گذشته رقابت ها پای به این دیدار گذاشته بود، توانست با ۲ گل اکرم عفیف و یک گل معز علی، لبنان را از پیش رو بردارد.    این دو بازیکن، کلیدی ترین مهره های قطر هستند که تاثیر به سزایی در قهرمانی قطر در بازی ها سال ۲۰۱۹ در امارات داشتند.
اکرم عفیف با ۱۰ پاس گل، و معز علی با ۹ گل، آقای پاس گل و آقای گل رقایت های دوره گذشته شدند. معز علی با گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند، به اولین بازیکن عرب در تاریخ این رقایت ها تبدیل شد که به ۱۰ گل زده رسیده است. بهترین گلزن جام ملت های آسیا علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان است که با ۱۴ گل، رکورد دار است. هر چند، با توجه به آمادگی قابل توجه معز علی، احتمال شکسته شدن این رکورد در این دوره از بازی ها وجود دارد.
شما می‌توانید این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا را، در تلویزیون اینترنتی آرپا مشاهده کنید. با نصب اپلیکیشن پی پاد، این بازی ها را از آرپا ببینید و با پیش بینی هر بازی، جایزه میلیونی ببرید.
نفرات برتر پیش بینی این دوره از مسابقات جام ملت های آسیا،از طریق کسب امتیاز، صدها میلیون تومان جایزه دریافت می کنند..

منبع: خبـر ورزشی