ارسال بیانیه جامعه ورزش در حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین به مجامع بین‌المللی
ارسال بیانیه جامعه ورزش در حمایت از کودکان غزه و مردم مظلوم فلسطین به مجامع بین‌المللی

به گزارش زیرنویس، حسین رضازاده، قهرمان المپیک و جهان به نمایندگی از قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهان و آسیایی، بیانیه جامعه ورزش که در حمایت از کودکان بی پناه غزه و مردم مظلوم فلسطین، خواستار تعلیق و اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع جهانی ورزش بودند، به مجامع بین‌المللی ارسال کرد. وی به نمایندگی از جامعه ورزش […]

به گزارش زیرنویس، حسین رضازاده، قهرمان المپیک و جهان به نمایندگی از قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهان و آسیایی، بیانیه جامعه ورزش که در حمایت از کودکان بی پناه غزه و مردم مظلوم فلسطین، خواستار تعلیق و اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع جهانی ورزش بودند، به مجامع بین‌المللی ارسال کرد.

وی به نمایندگی از جامعه ورزش این بیانیه را برای کمیته بین‌المللی المپیک، کمیته بین‌المللی پارالمپیک، کمیته پارالمپیک آسیا و کمیته ملی پارالمپیک کشورها ارسال کرد تا صدای مظلوم مردم فلسطین و کودکان بی‌پناه غزه را به گوش جهانیان برساند.

پیش از این قهرمانان المپیک، پارالمپیک و جهانی و آسیایی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه خواستار تعلیق و اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع جهانی ورزش بودند.

همچنین جامعه ورزش با تشکیل کمپین ضدصهیونیستی و با شعار «کودکان غزه را نکشید» حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کرده بودند.

پایان پیام/





منبع: فارس