علی‌رضا سلیمی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی اعلام کرده است: در لایحه پیشنهادی دولت متوسط افزایش حقوق کارمندان دولت ۱۸ درصد بود که کمیسیون تلفیق بودجه کلمه متوسط را حذف و حداقل حقوق کارمندان دولت را به ۲۰ درصد افزایش داد پیش از این، رییس کمیته حقوق و دستمزد […]

علی‌رضا سلیمی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی اعلام کرده است: در لایحه پیشنهادی دولت متوسط افزایش حقوق کارمندان دولت ۱۸ درصد بود که کمیسیون تلفیق بودجه کلمه متوسط را حذف و حداقل حقوق کارمندان دولت را به ۲۰ درصد افزایش داد

فوری؛ میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

پیش از این، رییس کمیته حقوق و دستمزد مجلس گفته بود: حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بنا به گفته عنابستانی، حدودا یک میلیون تومان هم عائله‌مندی و اولاد به این مبلغ اضافه می‌شود که خارج از این قاعده است و در نهایت تقریباً حدود ۴۰-۴۱ درصد افزایش را خواهد داشت.

وی عنوان کرده بود: تقریباً حقوق این افراد ١١.۵ میلیون تومان خواهد شد. یعنی ما برای آن کسی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، تقریبا متناسب با تورم افزایش داشتیم و همینطور برای آن کسی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کند هم همان ص.۵ میلیون تومان به همراه ۱۰ درصد افزایش حقوق خواهد بود که می‌شود حدود ۱۳-۱۴ درصد افزایش حقوق که متوسط افزایش حقوق‌ها ۲۰ درصد خواهد شد.

اما در حالی براساس لایحه بودجه سال آینده، افزایش حدود ۲۰ درصدی برای حقوق کارمندان در نظر گرفته شده که تورم اعلامی دولت، از رقمی بیش از ۴۵ درصد حکایت دارد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین