بازی مافیا در سالهای اخیر در ایران مورد توجه قرار گرفته و موجب ساخت برنامه‌های مختلفی شده است. این بازی که با حضور چهره‌های معروف دنیای فوتبال و سینما بیشتر هم دیده شده حالا طی روز آینده سری جدیدش با حضور بازیکنان فوتبال پخش می‌شود. سعید مهری، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که در […]

- ستاره‌های پرسپولیس و استقلال مافیا شدند

بازی مافیا در سالهای اخیر در ایران مورد توجه قرار گرفته و موجب ساخت برنامه‌های مختلفی شده است. این بازی که با حضور چهره‌های معروف دنیای فوتبال و سینما بیشتر هم دیده شده حالا طی روز آینده سری جدیدش با حضور بازیکنان فوتبال پخش می‌شود. سعید مهری، علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که در این بازی شرکت خواهند داشت.

سعید مهری در پاسخ به این سوال که آیا از بین پرسپولیسی‌ها هم رفیقی دارد یا نه خبر از این بازی داد. او گفت: چرا دوتای آنها در مافیا هم با هم بودیم. در مافیا بد نبودم. در مرحله گروهی بازی کردم و فینال فینالیست‌ها را هم بازی کردم.

او ادامه داد: به‌نظرم بازی کاملا عادلانه برگزار می‌شود. چون نقش‌ها پخش می‌شود و بین آن کات نمی‌دهند و بازی روال عادی خودش را جلو می‌رود. هنوز پخش نشده و انشالله ۱۰ روز دیگر پخش می‌شود. با علیرضا بیرانوند و سروش آنجا با هم بودیم.

منبع: خبـر ورزشی