به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌بود. به گزارش تسنیم، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی سرد و قوی، امروز یکشنبه (۲۴ دی) جو استان همچنان ناپایدار بوده و بارش برف، رخداد […]

- تمام مقاطع تحصیلی این شهر، فردا غیرحضوری شد

به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌بود.

به گزارش تسنیم، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی سرد و قوی، امروز یکشنبه (۲۴ دی) جو استان همچنان ناپایدار بوده و بارش برف، رخداد مه، وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) توام با کولاک برف، یخبندان و افت محسوس دما در غالب مناطق استان مخاطره‌آمیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش عمده فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و شهرستان‌های گرمی و انگوت خواهد بود و اختلال در عبور و مرور شهری و بین شهری ادامه خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با تاکید بر اینکه این سامانه‌ بارشی تا قبل از ظهر روز دوشنبه (۲۵ دی) در استان فعال خواهد بود،به شهروندان و دستگاه‌های اجرایی توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی سطح قرمز شماره ۱ و سطح نارنجی شماره ۷۰ اداره کل هواشناسی استان اردبیل توجه کنند.

۲۱۲۱

منبع: خبـرآنلاین