خرید جدید استقلال هم روی هوا رفت!
خرید جدید استقلال هم روی هوا رفت!

در روزهای گذشته انتشار خبر بازگشت مدافع برزیلی به جمع استقلالی‌ها باعث خوشحالی هواداران شد اما…

استقلال, جواد نکونام, رافائل سیلوا, فوتبال - خرید جدید استقلال هم روی هوا رفت!

پس از اعلام مذاکرات ابتدایی با رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم استقلال این امیدواری برای هواداران ایجاد شد که استقلال در فصل نقل و انتقالات اولین بازیکن خودش را جذب کرده است.

پیرو انتشار خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال از سه پنجره پیش رو مسئول حقوقی باشگاه استقلال در این باره گفت: «با سیلوا توافق شده است…» و هرگز اعلام نکرد که قرارداد این بازیکن ثبت می‌شود یا نه.

با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در حال حاضر این باشگاه با هیچ بازیکن و مربی قادر به عقد قرارداد رسمی و دریافت آی‌تی‌سی و یا ثبت نام این بازیکن در فهرست بازیکنان جدیدش نیست. لذا مادامی که بدهی استقلال به شاکیان پرونده بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت نشده باشد این بازیکن برزیلی هم قادر به ثبت قرارداد و دریافت کارت بازی برای تیم استقلال نخواهد بود.

با توجه به آغاز مسابقات فوتبال و شروع رقابت‌های جام حذفی از تاریخ بیستم بهمن ماه قطعاً اگر استقلال بخواهد از بازیکنان جدیدش استفاده کند باید مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را ظرف ۲۵ روز آینده و تا آن تاریخ حل و فصل کند در غیر این صورت قادر به استفاده از بازیکنان جدیدش نخواهد بود.

ناگفته نماند؛ دور برگشت لیگ نیز بلافاصله پس از برگزاری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در هفته پایانی بهمن ماه استارت خواهد خورد.

منبع: خبـر ورزشی