جهانبخش: تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا آرزوهای بزرگ دارد
جهانبخش: تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا آرزوهای بزرگ دارد

به گزارش زیرنویس، علیرضا جهانبخش پیش از اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: همه بچه‌ها و همه تیم می‌دانند که چقدر بازی اول مهم است که قدم خوبی برداریم. بچه‌ها از نظر بدنی و ذهنی آماده هستند و قطعاً می‌خواهیم قدم اول را محکم برداریم. وی ادامه داد: می‌دانیم این تورنمت […]

به گزارش زیرنویس، علیرضا جهانبخش پیش از اولین بازی ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: همه بچه‌ها و همه تیم می‌دانند که چقدر بازی اول مهم است که قدم خوبی برداریم. بچه‌ها از نظر بدنی و ذهنی آماده هستند و قطعاً می‌خواهیم قدم اول را محکم برداریم.

وی ادامه داد: می‌دانیم این تورنمت سخت است و همه تیم‌ها با تمام قوا می‌آیند ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و نشان دهیم که آماده هستیم. امیدوارم با انرژی که از مردم خوبمان می‌گیریم قدم اول را محکم برداریم.

بازیکن تیم ملی ایران در خصوص پیش بینی از این تورنمنت گفت: تورنمنت سختی است و تیم‌های خوبی در این رقابت حضور دارند و شانس زیادی برای قهرمانی دارند. بازی‌هایی که انجام شد را ببینید، بسیار نزدیک است. قطعاً اختلاف زیادی وجود ندارد و ما نیز به عنوان تیم ملی ایران در این رقابت حاضر شدیم و می‌خواهیم کیفیت‌مان را نشان دهیم.

وی اظهار داشت: بازی به بازی پیش می‌رویم و در اولین بازی مقابل فلسطین با تمام انرژی وارد میدان می‌شویم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم ولی می‌خواهیم نشان بدهیم که تیم ملی ایران آرزوهای بزرگی دارد. به امید خدا قدم اول را محکم برمی‌داریم.

پایان پیام/





منبع: فارس