به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سامان قدوس در نشست خبری پس از بازی ایران و فلسطین گفت: از اینکه مرا بهترین بازیکن انتخاب کردید، تشکر می‌کنم. به خاطر این پیروزی خوشحالیم و از این که توانستم یک دستاورد فردی بدست آورم خرسندم. وی در خصوص مسوولیتی که قلعه نویی روی او گذاشته، […]

- در حال حاضر در تیم ملی می‌توانم بیشتر صاحب توپ باشم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سامان قدوس در نشست خبری پس از بازی ایران و فلسطین گفت: از اینکه مرا بهترین بازیکن انتخاب کردید، تشکر می‌کنم. به خاطر این پیروزی خوشحالیم و از این که توانستم یک دستاورد فردی بدست آورم خرسندم.

وی در خصوص مسوولیتی که قلعه نویی روی او گذاشته، اظهار داشت: بله من قطعاً تشکر می‌کنم از او به خاطر این فرصتی که در اختیار من قرار داد. در حال حاضر در تیم ملی می‌توانم بیشتر صاحب توپ باشم، البته هر جایی که سرمربی از من بخواهد، بازی می‌کنم.

سامان قدوس اظهار داشت: در تابستان یک استراحت نسبتاً طولانی داشتم و توانستم در کنار خانواده باشم و یک ریکاوری خوب داشتم. در همان تابستان به اردوی تیم ملی دعوت شدم و برای تیم ملی بازی کردم و این به مرور زمان به دلیل بهبود آمادگی بدنی باعث شد که در برنتفورد نیز بیشتر بازی کنم و امیدوارم این روند در برنتفورد برایم ادامه داشته باشم.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا