طی چند وقت اخیر شایعاتی در خصوص جدایی دستیاران یحیی گل‌محمدی به گوش رسید. بعد از جدایی خود یحیی، این شایعات رنگ و بوی جدی به خودش گرفت ولی تا این لحظه جدایی هیچکدام از اعضای کادرفنی پرسپولیس رسمی نشده است.اوسمار که موقتا هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و سایر اعضای کادرفنی این تیم […]

- یک پرسپولیسی پیشنهاد قطری دریافت کرد/ احتمال جدایی یک نفر دیگر بعد از یحیی

طی چند وقت اخیر شایعاتی در خصوص جدایی دستیاران یحیی گل‌محمدی به گوش رسید. بعد از جدایی خود یحیی، این شایعات رنگ و بوی جدی به خودش گرفت ولی تا این لحظه جدایی هیچکدام از اعضای کادرفنی پرسپولیس رسمی نشده است.اوسمار که موقتا هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و سایر اعضای کادرفنی این تیم هم مشغول به کار هستند. قبل از بازی با سپاهان حتی اوسمار و وسلی ننکا دو مربی برزیلی پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن حقوقشان قصد داشتند از پرسپولیس جدا شوند ولی در نهایت با صحبت‌های انجام شده این اتفاق رخ نداد و اوسمار و ننکا به کارشان در پرسپولیس ادامه دادند.

وسلی ننکا که عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و گلرهای این تیم به خصوص بیرانوند به شدت از کار او راضی هستند، حالا با یک پیشنهاد از یکی از تیم‌های قطری دریافت کرده و ممکن است از پرسپولیس جدا شود.

ننکا که سابقه کار در فوتبال قطر را دارد، بار دیگر مورد توجه یکی از تیم‌های قطری قرار گرفته است. با این حال تکلیف جدایی این مربی بعد از مشخص شدن وضعیت نیمکت پرسپولیس معلوم خواهد شد. در صورتیکه سرمربی جدید بخواهد با کادر مدنظر خودش به پرسپولیس بیاید، دستیاران گل‌محمدی مجبور به جدایی خواهند شد ولی در صورتیکه سرمربی بعدی پرسپولیس مشکلی با ماندن این نفرات نداشته باشد، احتمال ماندن تعدادی از اعضای کادرفنی فعلی پرسپولیس وجود دارد.  

منبع: خبـر ورزشی