به گزارش زیرنویس، در تهران ۴۷ بزرگراه وجود دارد که وسایل نقلیه در آنها با سرعت زیاد تردد می کنند و از این رو تصادفات رانندگی متعددی در آنها رخ می دهد. در این میان بنا به گفته سرهنگ احسان مومنی، بزرگراه تهران – آزادگان پرخطرترین بزرگراه است. او در تشریح بیشتر این موضوع گفت: […]

به گزارش زیرنویس، در تهران ۴۷ بزرگراه وجود دارد که وسایل نقلیه در آنها با سرعت زیاد تردد می کنند و از این رو تصادفات رانندگی متعددی در آنها رخ می دهد. در این میان بنا به گفته سرهنگ احسان مومنی، بزرگراه تهران – آزادگان پرخطرترین بزرگراه است.

او در تشریح بیشتر این موضوع گفت: «آزادگان بزرگراه کمربندی تهران است؛ از جنوب شرق تهران شروع می شود و تا شمال غرب تهران امتداد دارد. زمانی که خودروها از شهرستان ها می‌خواهند وارد تهران شوند، اولین مکان بزرگراه آزادگان است و بر همین اساس شاهد تردد انواع وسیله نقلیه، اتوبوس، کامیون در این محور هستیم.»

او همچنین تاکید کرد: «در این بزرگراه هر مسیر رفت و برگشت ۷ خط حرکتی وجود دارد. ضمن اینکه کارگاه ها و مراکز خرید و فروش در اطراف بزرگراه آزادگان نیز باعث تردد عابران پیاده هم می شود، به همین دلیل هم شاهد حوادث سنگینی در آن هستیم. در کنار این موارد بعضی از رانندگانی که از شهرستان وارد تهران می‌شوند هم به دلیل اینکه به مقصد نزدیک هستند، توقف و استراحت نمی‌کنند و به دلیل خستگی ممکن است دچار حادثه شوند.»

به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ موضوع روشنایی بزرگراه آزادگان هم دلیل بروز حوادث است. چرا که روشنایی یک قسمت از باند کندرو نیز ضعیف است و از این رو آمار تصادف در این بزرگراه افزایش دارد.

 

منبع خبر: رکنـا