جام ملت‌ها رقابت سختی است
جام ملت‌ها رقابت سختی است

جام ملت های آسیا رقابت سختی است. دیدید که ژاپن به سختی ۴ بر ۲ ویتنام را شکست داد. ما هم ۴ بر یک این مسابقه را بردیم تا به این تورنمنت امیدوار باشیم.

 

- جام ملت‌ها رقابت سختی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا بیرانوند نیز پس از بازی گفت: به مردم ایران تبریک می‌گویم. همیشه در تورنمنت‌های مختلف بازی اول سخت است و ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم برای بازی بعدی نیز خودمان را خوب آماده کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران اظهار داشت: گلی که دریافت کردم واقعاً ناراحت کننده بود. من یک وظیفه‌ای دارم که می‌خواهم به تیمم کمک کنم. یک بازی را حتی ۱۰ بر یک هم ببریم، دروازه‌بان ناراحت است. واقعا ناراحت بودم و می‌دانستم این اتفاق می‌افتد. ما تیم حریف را دستکم نگرفته بودیم ولی ۲-۳ دقیقه تمرکزمان از دست رفت.

بیرانوند گفت: به آمار و کلین‌شیت‌ها که صد در صد فکر می‌کنم چون سالیان سال ماندگار است. رکوردهای زیادی به ثبت رساندم و امیدوارم بتوانم افتخار آفرینی کنم.

محمد محبی پس از بازی ایران و فلسطین گفت: جام ملت های آسیا رقابت سختی است. دیدید که ژاپن به سختی ۴ بر ۲ ویتنام را شکست داد. ما هم ۴ بر یک این مسابقه را بردیم تا به این تورنمنت امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم به همین شکل بتوانیم بازی‌ها را پیروز شویم تا به فینال برسیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا