برانکو: می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم
برانکو: می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم

هدف اصلی ما صعود به مرحله حذفی است و قدرت لازم را داریم. این اتفاق خیلی خوبی برای ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با عربستان، اظهار داشت: در تورنمنت سختی قدم گذاشتیم‌‌‌‌ تجربه خیلی بزرگی در این دوره از بازی‌ها خواهیم داشت. گروه ما با حضور عربستان خیلی سخت است اما می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم‌.

وی با اشاره به قدرت عربستان، عنوان کرد: عربستان تیم خیلی خوبی است که فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و دارای سازماندهی بسیار مناسبی است. با این حال من گروهی از بازیکنان خوب را در اختیار دارم که پتانسیل بالایی دارند و می‌بینید عملکرد خوبی خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به این سوال که فردا با تیم قدرتمندی بازی می‌کنند در شرایطی که تیم‌های قدرتمند دیگری هم در  سایر گروه‌ها هستند، گفت: ابتدا باید بگویم عربستان تیم خیلی پرقدرتی است. آنها بارها در جام جهانی بوده اند و شرایط خیلی خوبی دارند. اولین هدف ما صعود به مرحله بعدی است و به خوبی می دانیم تیم هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی هستند که مدعی خواهند بود.

برانکو خاطرنشان کرد: به عبارتی دیگر مانچینی به خوبی می‌داند چه بازیکنانی در داخل لیگ عربستان هستند و از میان آنها بازیکنانش را انتخاب کرده است. می‌دانم این تیم قدرتمند چند بازیکن جوان هم دارد.

وی درمورد هدف اصلی‌ عمان در این مسابقات، عنوان کرد: هدف اصلی ما صعود به مرحله حذفی است و قدرت لازم را داریم. این اتفاق خیلی خوبی برای ما خواهد بود.

منبع: فارس