به گزارش زیرنویس، سه فرزند آلن دلون دعوای‌شان را در رسانه‌ها علنی کرده‌اند. از چند سال پیش پدر هشتاد و هشت ساله‌شان بیمار و به گزارش دکترها وضع جسمی و روانی‌اش بد است. دو پسر دلون زنی که از سی سال پیش با پدرشان زندگی می‌کند را متهم می‌کنند که با فرمول شیمی-درمانی قصد دارد […]

به گزارش زیرنویس، سه فرزند آلن دلون دعوای‌شان را در رسانه‌ها علنی کرده‌اند. از چند سال پیش پدر هشتاد و هشت ساله‌شان بیمار و به گزارش دکترها وضع جسمی و روانی‌اش بد است. دو پسر دلون زنی که از سی سال پیش با پدرشان زندگی می‌کند را متهم می‌کنند که با فرمول شیمی-درمانی قصد دارد مرگ پدرشان را جلو بیندازد. زن همراه دلون وکیل گرفته و از خودش دفاع می‌کند.

تنها دختر دلون در سوئیس زندگی می‌کند. او تلاش می‌کند پدر را به سوئیس برگرداند و آن‌جا درمان را ادامه دهد. آلن دلون علاوه بر فرانسوی بودن، ملیت سوئیسی هم دارد.

در این نزاع، ارث سرشار این بازیگر معروف موضوع اصلی است. فرزندان دلون خانمی را که با او زندگی می‌کند متهم می‌کنند که او در تلاش است تابلوهای گران‌قیمت پدر را پنهان کند.

دو برادر در پرونده‌ای دیگر خواهرشان را متهم می‌کنند که قصد دارد پدر را به سوئیس برگرداند تا آن‌جا عمرش تمام شود و به این ترتیب بر اساس قانون سوئیس هیچ مالیاتی نمی‌دهد.

موضوع فرار از مالیات در فرانسه یک داستان دیرینه است. بسیاری از ستاره‌های سینمایی و ورزشی که ثروت زیاد دارند برای فرار از مالیات ملیت یک کشور همسایه مثل بلژیک و یا سوئیس را هم می‌گیرند. مورد ژرار دپاردیو و جانی هالیدی نمونه‌هایی دم دست هستند. ولی درباره دلون ماجرا فرق می‌کند چون انتخاب خودش نیست و اسیر دست مرده‌خورها شده است.

منبع خبر: رکنـا