روبرتو تورس هافبک اسپانیایی از ابتدای فصل مدنظر جواد نکونام قرار داشت اما آبی‌ها موفق به جذب این بازیکن نشدند تا گل‌گهر مالک تورس شود. در نیم‌فصل دوم نکونام این بازیکن را باز هم در لیست نقل وانتقالات خود قرار داده و باشگاه استقلال این بار با ارسال نامه‌های به باشگاه گل‌گهر بصورت رسمی برای […]

- درخواست رسمی استقلال و پیشنهاد تراکتور/ مبلغ رضایتنامه برای فروش بازیکن گل‌گهر مشخص شد

روبرتو تورس هافبک اسپانیایی از ابتدای فصل مدنظر جواد نکونام قرار داشت اما آبی‌ها موفق به جذب این بازیکن نشدند تا گل‌گهر مالک تورس شود.

در نیم‌فصل دوم نکونام این بازیکن را باز هم در لیست نقل وانتقالات خود قرار داده و باشگاه استقلال این بار با ارسال نامه‌های به باشگاه گل‌گهر بصورت رسمی برای جذب این هافبک اسپانیایی اقدام کرده است اما ظاهرا گل‌گهری‌ها موافق فروش ستاره اسپانیایی نیستند.

بر اساس ادعای فارس، پیش از این نیز باشگاه تراکتور با درخواست رسمی جذب علیرضا علیزاده را ارئه کرده بود که گل گهر خواهان پرداخت ۲۰ میلیارد تومان برای صدور رضیاتنامه این بازیکن شد تا به نوعی مخالفت خود را نشان داده باشد. با این حال تلاش تراکتور برای راضی کردن مسئولان گل گهر ادامه داشته اما نظر گل گهر برای این انتقال منفی است.

به نظر می‌رسد تنها خروجی گل‌گهر محسن فروزان دروازه‌بان این تیم است که امروز با فسخ قراردادش از جمع شاگردان مارینوس اوزونیدیس جدا شد.

بیشتر بخوانید: نتیجه مذاکره برای انتقال بازیکن مورد علاقه نکونام/ ستاره لیگ برتری استقلالی می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی