به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سون هیونگ مین پس از برتری ۳ بر یک مقابل بحرین، اظهار داشت: بازی سختی بود. همان جوری که انتظار داشتیم هیچ وقت بازی آسانی مقابل تیمی مثل بحرین وجود ندارد. آنها حریف سرسختی بودند و به ویژه پس از آنکه یک بر صفر عقب افتادند، خیلی […]

- واکنش سون به احتمال قهرمانی کره‌ جنوبی در جام ملت‌ها

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سون هیونگ مین پس از برتری ۳ بر یک مقابل بحرین، اظهار داشت: بازی سختی بود. همان جوری که انتظار داشتیم هیچ وقت بازی آسانی مقابل تیمی مثل بحرین وجود ندارد. آنها حریف سرسختی بودند و به ویژه پس از آنکه یک بر صفر عقب افتادند، خیلی خوب جنگیدند. هرچند نتیجه را بازگردانند اما مهم‌ترین موضوع این بود که برنده شدیم. 

وی درخصوص اینکه سال ۲۰۱۱ نیز برای جام ملت‌های اسیا به کشور قطر آمد، عنوان کرد: برای من حس خاصی دارد که بار دیگر به قطر بازگشتم. از آن زمان راه خیلی  طولانی طی شده و خیلی چیزها فرق کرده است.

کاپیتان تیم ملی کره‌جنوبی تصریح کرد: نمی‌توان تیم آن زمان ما را با تیم فعلی مقایسه کرد زیرا نسل‌ها متفاوت شده‌اند. تیم فعلی ستارگان خوبی دارد. حدود ۶۰ سال است قهرمان آسیا نشده‌ایم و باید دید می‌توانیم با این نسل چنین کاری انجام بدهیم؟

پایان پیام/

منبع: ایسـنا