به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۲ اسیر صهیونیست دیگر نزد مقاومت در غزه در جریان بمباران این باریکه توسط رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند. گردان‌های قسام تاکید کرد که رژیم صهیونیستی ۲ اسیر صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه به نام‌های […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۲ اسیر صهیونیست دیگر نزد مقاومت در غزه در جریان بمباران این باریکه توسط رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند.

گردان‌های قسام تاکید کرد که رژیم صهیونیستی ۲ اسیر صهیونیست نزد مقاومت در نوار غزه به نام‌های «یوسی شرعابی» و «تایس فریسکی» را در جریان بمباران این باریکه کشته است.

این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان بمباران نوار غزه یا در جریان نبرد زمینی در این باریکه می‌کشد.

این موضوع باعث شده که اعتراضات شدیدی در اراضی اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی به راه بیافتد.

در همین راستا امروز نیز اعتراضات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کابینه رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم ادامه داشت. خبرنگار الجزیره گزارش داد که نزدیک به ۲ هزار شهرک‌نشین در برابر کنست و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده‌اند. شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات‌ها با سردادن شعار علیه نتانیاهو و کابینه رژیم صهیونیستی خواستار برکناری وی و کابینه‌اش شدند.

گفتنی است مقاومت فلسطین هفتم اکتبر سال گذشته میلادی در واکنش به ستم‌های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین عملیاتی منحصر به فرد را علیه این رژیم به اجرا درآورد و موفق شد دست‌کم ۲۳۹ صهیونیست را به اسارت درآورد که ۱۰۵ تن از این اسیران در قالب توافق آتش‌بس موقت میان رژیم صهیونیستی و حماس در برابر ۲۴۰ اسیر فلسطینی آزاد شدند. رژیم صهیونیستی برآورد می‌کند که ۱۳۷ اسیر صهیونیست همچنان نزد مقاومت و در نوار غزه هستند. عدم توانایی نتانیاهو در آزادنمودن این اسیران پس از ۱۰۱ روز حمله وحشیانه به نوار غزه اعتراضات شدیدی را در اراضی اشغالی علیه وی و کابینه‌اش در پی داشته است.

منبع: مـهر