هشتمین عملیات حزب‌الله لبنان در روز جاری
هشتمین عملیات حزب‌الله لبنان در روز جاری

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۳ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی به انجام رسانده است.

به گزارش زیرنویس،  به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان با انجام ۳ عملیات جدید علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی شمار عملیات‌های خود در روز جاری را به ۸ رساند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاعانه و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۳:۲۵ عصر امروز به وقت محلی، موضع صهیونیستی «المالکیه» را با تسلیحات مناسب و به طور مستقیم هدف قرار داده‌اند.

بر اساس بیانیه صادرشده از سوی حزب‌الله لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۳:۳۰ عصر امروز به وقت محلی نیز موضع صهیونیستی «السماقه» واقع در مزارع اشغالی «شبعا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان بیان کرد که ساعت ۴:۱۰ عصر امروز به وقت محلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع صهیونیستی «حانیتا» با موشک هدف قرار داده و به آنان آسیب وارد کرده است.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد که موضع صهیونیستی «الضهیره» واقع در شمال اراضی اشغالی به صورت مستقیم از سمت لبنان با آتش سنگین هدف گرفته شده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «رب ثلاثین» و «عیتا الشعب»، اطراف شهرک‌های «عیترون»، «راشیا الفخار»، «اللبونه»، «کفرکلا» و «کفرحمام» و همچنین جاده مواصلاتی العدیسه به کفرکلا را گلوله‌باران کرد.

منبع: مـهر