لیونل مسی ستاره سابق بارسلونا، روز دوشنبه جایزه بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۳ فیفا را دریافت کرد و برای سومین بار برنده این جایزه شد. در بخش زنان، این جایزه به بازیکن فعلی بلوگرانا رسید. آیتانا بونماتی بدون شک بهترین بازیکن فوتبال زنان در ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته بوده است. او فصل گذشته به […]

- نه مسی و نه هالند؛ برترین فوتبالیست سال ۲۰۲۳ یک زن بود!/ سال باورنکردنی برای یک دختر آبی‌اناری‌پوش

لیونل مسی ستاره سابق بارسلونا، روز دوشنبه جایزه بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۳ فیفا را دریافت کرد و برای سومین بار برنده این جایزه شد. در بخش زنان، این جایزه به بازیکن فعلی بلوگرانا رسید.

آیتانا بونماتی بدون شک بهترین بازیکن فوتبال زنان در ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته بوده است. او فصل گذشته به بارسلونا در قهرمانی لیگ F و لیگ قهرمانان زنان کمک کرد و همچنین نقش مهمی در تیم اسپانیایی داشت که در جام جهانی زنان ۲۰۲۳ قهرمان شد. این بازیکن ۲۵ ساله همچنین برنده جایزه بهترین بازیکن جام جهانی برای عملکردش در طول تورنمنت استرالیا و نیوزلند خواهد بود. دوره باورنکردنی بونماتی روز دوشنبه به اوج رسید و او جایزه بهترین بازیکن زن سال فیفا را دریافت کرد و برای اولین بار برنده این جایزه شد. او در اکتبر توپ طلا را نیز از آن خود کرده بود.

تمام کسانی که با بارسلونا مرتبط هستند، به تلاش‌ها و دستاوردهای بونماتی در ۱۲ تا ۱۸ ماه گذشته افتخار خواهند کرد. شکی نیست که او کاملاً سزاوار تمام موفقیت‌هایی است که اخیراً به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی