به گزارش زیرنویس، سرهنگ زمان‌اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه بیان کرد: در پی گزارشات  واصله مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط فردی اراذل اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی ادادمه داد: متهم سابقه‌دار به واسطه سلب آسایش عمومی و ایراد ضرب و جرح و برپایی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ زمان‌اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه بیان کرد: در پی گزارشات  واصله مبنی بر شرارت‌های متعدد و سلب آسایش شهروندان توسط فردی اراذل اوباش ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادادمه داد: متهم سابقه‌دار به واسطه سلب آسایش عمومی و ایراد ضرب و جرح و برپایی پاتوق و فروش مواد مخدر تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ “کریمی” افزود: با تشکیل تیم عملیاتی، محل اختفاء متهم در یکی از محله‌های خرامه شناسایی و ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و متهم با در دست داشتن قمه در حالی که قصد فرار داشت با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه فرد اراذل و اوباش پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

 

منبع خبر: رکنـا