به گزارش زیرنویس از همدان، علی سهرابی بیدار در مراسم بزرگداشت هفته زن که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و بانوان شاغل این شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی بزرگ، ام ابیها و الگوی زنان عالم است. وی با اشاره به حمله تروریستی […]

به گزارش زیرنویس از همدان، علی سهرابی بیدار در مراسم بزرگداشت هفته زن که با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری همدان و بانوان شاغل این شرکت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی بزرگ، ام ابیها و الگوی زنان عالم است.

وی با اشاره به حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و بغض‌های دشمنان که با این رفتارها نسبت به بزرگان و اسطوره‌های کشور شکل می‌گیرد، گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اثرگذاری بانوان تصریح کرد: تک تک بانوان در حرکت شرکت به سمت اهداف و برنامه‌ها نقش دارند و زحمات آنان در توفیقات شرکت مثمر ثمر است.

وی ادامه داد: در حوزه برق ما مأموریتی در شرکت داریم که توزیع نیروی برق مطمئن و پایدار برای مشترکان است و برای تحقق این مهم چهار محور اساسی تعریف کرده‌ایم و از ابتدای سال ۱۴۰۲ آنها را پیگیری می‌کنیم.

سهرابی بیدار با بیان اینکه هوشمندسازی یکی از محورهای اساسی این شرکت است، گفت: با توجه به این محور اقدامات خوبی صورت گرفته و به سمت هوشمندسازی حرکت کرده‌ایم به طوری که در حوزه لوازم اندازه‌گیری، در بخش مشترکین سنگین تمام کنتورها از راه دور قرائت می‌شود و بخش قابل توجه آن کنترل‌پذیر شده است و تا پایان سال در بخش صنعتی نیز تکالیف ما به ۱۰۰درصد می‌رسد.

وی افزود: در راستای هوشمندسازی شبکه برق استان نیز در سال ۱۴۰۱ مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان (اسکادا) افتتاح شد؛ چراکه مشتری هوشمند نیاز به شبکه هوشمند و شرکت هوشمند دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: دومین محور اساسی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه است که حرکت‌های جدی در این زمینه شروع شده است به طوری که با وجود وزش باد با سرعت ۷۵ کیلومتر در ساعت شاهد شبکه پایدار در استان بودیم.

وی با بیان اینکه محور سوم افزایش بهره وری است و همه کارها و اقدامات ما با این پیوست اجرایی می‌شود، افزود: هدف ما خدمت به مردم است و این امر را برای خود افتخار می‌دانیم.

سهرابی بیدار یادآور شد: چهارمین محور مشتری‌مداری و ارتباط دو سویه با مشتریان است که با بستر «برق من»، ۱۲۱، نظرسنجی‌ها و… به دنبال آن هستیم که قدم‌های بلندی را برای افزایش رضایت مردم برداریم.

باید شایستگی و توانمندی در انتخاب افراد برای پست‌ها مدنظر قرار گیرد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته زن و تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان قسم خورده این آب و خاک می‌خواهند امنیت و آسایش را از ما بگیرند و هر بار به نوعی وارد می‌شوند اما به یاری خدا ما راه خود را ادامه می‌دهیم و به تعبیر مقام معظم رهبری «به قله نزدیک هستیم» و باید این را باور داشته باشیم.

فاطمه ستاری‌نوید کارمندان را پیشانی دولت دانست و گفت: ما انتخابات و مشارکت سیاسی مردم را در پیش داریم که بدنه دولت باید پای کار باشند و دوستان و خانواده را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

وی ضمن تقدیر از برنامه‌های اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای نشاط اجتماعی کارمندان و بانوان افزود: آب و برق از مسائل امنیتی است که رضایتمندی جامعه را در پی دارد و بر امنیت ملی ما اثر دارد بنابراین تأمین برق و آب پایدار از ضروریات است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه ریل انقلاب در حال حرکت است، گفت: با وجود تمام مشکلاتی که دشمن پیش می‌آورد همچنان مردم ایران توانمند پیش می‌روند.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه جنسیت مفهومی ندارد و در انتخاب افراد برای پست‌ها باید بحث شایستگی و توانمندی آنان مدنظر قرار گیرد، خطاب به بانوان تصریح کرد: کار شما خدمت به خلق است که عامل رستگاری انسان است بنابراین به خود ببالید و در استمرار آن کوشا باشید.

در پایان این مراسم تفاهمنامه همکاری بین امور بانوان و خانواده استانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای مصرف بهینه برق و ترویج الگوی صحیح مصرف برق با بهره‌مندی از ظرفیت خانه و خانواده با محوریت بانوان منعقد شد.

منبع خبر: رکنـا