میلاد محمدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دومین بازی در جام ملت های آسیا گفت: اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم و خداراشکر بازی اول را مقابل فلسطین بردیم و نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و بازی‌های بعدی را نیز با موفقیت سپری کنیم. وی ادامه داد: در […]

- طعنه معنادار میلاد محمدی به کادرفنی سابق تیم ملی؛ الان دل‌ها خیلی به هم نزدیک‌تر است

میلاد محمدی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دومین بازی در جام ملت های آسیا گفت: اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم و خداراشکر بازی اول را مقابل فلسطین بردیم و نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و بازی‌های بعدی را نیز با موفقیت سپری کنیم.

وی ادامه داد: در تورنمنت بازی اول خیلی مهم است و با تدابیر کادر فنی توانستیم مسابقه اول را به خوبی پشت سر بگذاریم. امیدوارم بازی‌های بعدی با کمک خدا و دعای مردم بتوانیم به خوبی پشت سر بگذاریم.

محمدی در خصوص شرایط روحی اظهار داشت: من با اینکه چند سال است در تیم ملی هستم، در این اردو متوجه شدم که دل‌ها خیلی به هم نزدیک است. امیدوارم مردم هم ما را دعا کنند و بتوانیم با موفقیت مسیر را ادامه دهیم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ما هدفمان را در این رقابت می‌دانیم و به نظرم مغرور نخواهیم شد. در این اردو همه تیم‌ها خوب هستند و فوتبال در کل دنیا پیشرفت کرده و هنگ کنگ نیز بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم بازی بعدی تیم ملی نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی را به هیچ عنوان دست کم نخواهیم گرفت. امیدوارم همینطور با این همدلی که در تیم وجود دارد، بتوانیم بهترین عملکرد را به ثبت رسانیم.

محمدی گفت: مهم نیست چه کسی بازی کند، هر کسی بازی کند، هدفمان این است که دل مردم را شاد کنیم. بازی قبلی دیدید که وقتی گل زدیم، همه بازیکنان خوشحال شدند و این نشان می‌دهد ما هیچ تیمی را دستکم نمی‌گیریم. ان‌شاءالله بتوانیم تاریخ سازی کنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به بازی امارات و هنگ کنگ، کدام تیم بهتر بود، اظهار داشت: هنگ کنگ را هنوز آنالیز نکردیم. بازی قبلی فلسطین نسبتاً سخت به نظر می‌آمد و ما ولی خوب آنالیز کردیم و توانستیم نمایش خوبی مقابل آنها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی حسین حسینی برای جانشینی علیرضا بیرانوند

منبع: خبـر ورزشی