واکنش برانکو پس از شکست مقابل عربستان
واکنش برانکو پس از شکست مقابل عربستان

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک عمان مقابل عربستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا به عربستان تبریک می‌گویم. برد بزرگی بود. آنها یکی از بهترین تیم های عربی هستند.  بازیکنان خیلی خوبی داشتند.ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۲ بر یک عمان مقابل عربستان در نشست خبری، اظهار داشت: ابتدا به عربستان تبریک می‌گویم. برد بزرگی بود. آنها یکی از بهترین تیم های عربی هستند.  بازیکنان خیلی خوبی داشتند.ما هم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما فکر می کنم در لحظاتی از بازی وضعیت را از دست دادیم و نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار AFP مبنی بر اینکه چه اتفاقی برای تیمش در لحظات پایانی  افتاد، گفت: عربستان دارای بازیکنان خیلی عالی در سطح عالی است. برخی بازیکنانم در جریان این مسابقه احساس خستگی کردند. اما عربستان تا لحظه آخر دنبال کسب پیروزی بود. پس از گلی که زدیم خیلی خب توانستیم کار را پیش ببریم اما وقتی گل خوردیم تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم. هرچند برخی مسائل مانع از کنترل توپ شد.

سرمربی عمان درخصوص شانس صعود تیمش از گروه F با توجه به این شکست، گفت: نتیجه برای ما خوب نبود اما این بازی تمام شد و تلاش می‌کنیم تا صعود خود را بازی های بعدی قطعی کنیم زیرا این هدف ما است. بازیکنان ما خیلی خوب هستند و می توانند در ادامه نتیجه بهتری بگیرند.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی نسبت به تاثیر تصمیمات داوری در این شکست، گفت: جو ورزشگاه امروز عالی بود. داور در بخشی از مسابقه عملکرد خوبی داشت اما فکر می کنم یکی از بازی های سخت بود. نمی توانم درمورد داوری حرف بزنم. اعتقاد دارم او عادلانه قضاوت کرد اما فکر می‌کنم اشتباهات سهوی هم داشت.

سرمربی عمان درمورد عملکرد تدافعی تیمش گفت: ممکن است چنین چیزی وجود داشته باشد. ابتدا پس از گلی که زدیم تصمیم گرفتیم تعداد مدافعان مرکزی را بیشتر کنیم اما پس از گلی که خوردیم سعی کردیم روی ضد حملات اقدام کنیم اما متأسفانه گل دوم را خوردیم و باختیم.

خبرنگاران عمانی در پایان نشست برای برانکو دست زدند.

پایان پیام/





منبع: فارس