پوتین آب پاکی را روی دست زلنسکی ریخت: نابود می‌شوید!
پوتین آب پاکی را روی دست زلنسکی ریخت: نابود می‌شوید!

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از یورونیوز، ولادیمیر پوتین با بیان به اینکه ضدحمله‌های اوکراین تاکنون شکست خورده اضافه کرد که ممکن است به زودی دولت اوکراین زیر سوال برود. او همچنین با اشاره به آنچه او «فرمول‌های مذاکرات به اصطلاح صلح» خواند تاکید کرد که این روش‌ها جواب نخواهد داد.  او در این […]

- پوتین آب پاکی را روی دست زلنسکی ریخت: نابود می‌شوید!

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از یورونیوز، ولادیمیر پوتین با بیان به اینکه ضدحمله‌های اوکراین تاکنون شکست خورده اضافه کرد که ممکن است به زودی دولت اوکراین زیر سوال برود. او همچنین با اشاره به آنچه او «فرمول‌های مذاکرات به اصطلاح صلح» خواند تاکید کرد که این روش‌ها جواب نخواهد داد. 

او در این خصوص با اشاره به صدور ممنوعیت مذاکره از سوی رئیس جمهوری اوکراین گفت: «این مدل فرمول‌های مذاکره به اصطلاح صلح ادامه روندهایی، چون فرمان رئیس جمهوری اوکراین مبنی بر ممنوعیت مذاکره با روسیه است. این‌ها الزامات بازدارنده برای فرآیند مذاکره هستند.» او همچنین ادامه داد: «اگر نمی‌خواهند مذاکره کنند خب نکنند.» 

پوتین در ادامه با اشاره به عملیات‌های ضد حمله اوکراین تاکید کرد که «کاملا آشکار شده که این طرح‌ها کاملا شکست خورده و حالا ابتکار عمل در دست نیرو‌های روسیه است.» 

رئیس جمهوری روسیه در ادامه مدعی شد که نیرو‌های اوکراینی اهداف غیرنظامی در روسیه را مورد هدف قرار می‌دهند «تا به مردم و حامیان مالی‌شان نشان دهند که کار‌هایی انجام می‌دهند.» او در ادامه گفت: «مردم از بیرون می‌پرسند چرا مقامات کی‌یف چنین کار‌هایی انجام می‌دهند؟ آن‌ها شهر‌ها و شهرک‌های آرام را گلوله باران می‌کنند و به محل‌های تجمع غیرنظامیان ضربه می‌زنند. چه معنای نظامی در این موضوع است؟ هیچ. آن‌ها می‌خواهند با این اقدامات به مردم خود و حامیان مالی که برای آن‌ها اسلحه و مهمات می‌فرستند نشان دهند که قادر به پاسخگویی به اقدامات روسیه هستند.»

پوتین همچنین با اشاره به دست‌آورد‌های روسیه در طول جنگ گفت: «صحبت از مذاکره تلاشی برای ایجاد انگیزه در ما برای کنار گذاشتن دستاورد‌هایی است که در یک سال و نیم گذشته به دست آورده‌ایم، اما این غیر ممکن است و همه می‌دانند که چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.» 

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین پیش‌تر در خصوص فرمول مذاکرات صلح پیشنهاد داده بود که روسیه از تمام اراضی اشغالی خارج شود و تمامیت ارضی اوکراین را به رسمیت بشناسد.

این در حالیست که مسکو می‌گوید هر مذاکره‌ای باید «واقعیت‌های جدید» ایجاد شده توسط نیرو‌های نظامی روسیه در زمین را در نظر بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین