مذاکره پرسپولیس با ۲ سرمربی اروپایی در صورت نیامدن برانکو
مذاکره پرسپولیس با ۲ سرمربی اروپایی در صورت نیامدن برانکو

در صورتی که مذاکره باشگاه پرسپولیس و سرمربی کروات تیم ملی عمان به سرانجام نرسد، سرخ پوشان به سراغ چند گزینه اروپایی دیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا با مذاکره با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجاب کنند که برای دومین بار هدایت تیم پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده بگیرد، اما از آنجایی که برانکو این روزها با تیم عمان در جام ملت‌های آسیا در قطر حضور دارد، به همین خاطر هنوز تکلیف  حضور او در این تیم مشخص نیست. این درحالی است که پیش از این یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دیدار برانکو رفته بود، اما همین جلسه باعث ناراحتی سرمربی کروات تیم ملی عمان شد.

در پی این اتفاقات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد شخصا به قطر برود تا مذاکره رسمی با برانکو داشته باشد، اما با توجه به شکست شب گذشته تیم ملی عمان مقابل عربستان، مشخص نیست که این جلسه چه روزی و به چه شکلی برگزار خواهد شد. از طرف دیگر تمرینات تیم پرسپولیس از روز شنبه بدون سرمربی آغاز شده و بازیکنان این تیم مانند هواداران منتظر هستند تا سرمربی جدید خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشناسند.

در این شرایط همچنان مشخص نیست که برانکو قبول کند سرمربی پرسپولیس شود یا نه و این مسئله نگرانی پرسپولیسی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی داشته؛ چراکه آنها مدت زمان زیادی است که منتظر برانکو و پاسخ او هستند و اگر به هر دلیلی برانکو به پرسپولیس نیاید، آنها فرصت زیادی برای آماده‌سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست خواهند داد.

در پی این مسئله باشگاه پرسپولیس برخی گزینه‌های جایگزین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای برانکو در نظر دارند که در صورتی که پاسخ منفی از این مربی کروات بشنوند، به سرعت به سراغ آنها خواهند رفت.

در این باره مطلع شدیم که باشگاه پرسپولیس دو الی سه مربی خارجی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدنظر قرار داده تا اگر برانکو پاسخ منفی بدهد، با آنها مذاکره کند. یک مربی فرانسوی و یک مربی پرتغالی جزو گزینه‌هایی هستند که مسئولان باشگاه پرسپولیس آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدنظر دارند تا اگر با برانکو به نتیجه نرسیدند، مذاکره با این مربیان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کنند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس