امروز وقتی با محمد عمری هافبک تهاجمی پرسپولیس در رابطه با اخبار ضد و نقیضی که دررابطه با او وجود داشت تماس گرفتیم خیلی ناراحت بود و بغض‌اش ترکید. او از بی احترامی که به او شده و تصمیم جدیدش به ما گفت. چرا این همه اخبار ضد و نقیض در رابطه با تو وجود […]

- دوریش به من گفت برو می‌خواهم نماز بخوانم/ پدرم از پشت در صدای بلند حرف زدن او را شنید/ بی‌احترامی دیدیم، توافق نکردم

امروز وقتی با محمد عمری هافبک تهاجمی پرسپولیس در رابطه با اخبار ضد و نقیضی که دررابطه با او وجود داشت تماس گرفتیم خیلی ناراحت بود و بغض‌اش ترکید. او از بی احترامی که به او شده و تصمیم جدیدش به ما گفت.

چرا این همه اخبار ضد و نقیض در رابطه با تو وجود دارد!؟

اولا باید بگویم بر خلاف اخباری که در خصوص من گفته شده بود من هیچ توافقی سه شنبه شب با پرسپولیس نکرده بودم که این موضوع منتشر شده بود!

اما سایت باشگاه منتشر کرده بود که تو با باشگاه به توافق کامل رسیده ای؟

نه اصلا چنین بحثی صحت نداد چون من سه شنبه رفته بودم تا در محیطی خوب و آرام با پرسپولیس حرف بزنم اما در حالی که می شد با یک زبان نرم موضوع را حل و فصل کرد به نوعی با من برخورد شد که واقعا ناارحت شدم و تصمیمم را تغییر دادم.

چطور، مگر چه اتفاقی افتادکه این قدر ناراحت شدی؟

من به همراه پدرم و برادرم به باشگاه رفتیم. پدرم و برادرم پشت در نشستند اما به هر حال صدای مدیر عامل را با من شنیدند که ایشان بلند با من حرف می زند. بعد از اینکه توافقی هم نشد مدیر عامل تیم به من گفت، می‌خواهم نماز بخوانم و بعد هم به جلسه هیات مدیره بروم!

منظورت این بود که با تو به خوبی رفتار نشد!؟

بله دقیقا منظورم همین است. من با چند تا از بچه های هم تیمی ام صحبت کرده بودم و آنها هم گفتند در پرسپولیس بمان. به همین دلیل رفتم که شرایط را ببینم اما وقتی مدیر عامل آن گونه با من صحبت کردند دیگر هیچ جای تاملی برای من باقی نماند.

چرا با پدرت به دیدار مدیر عامل نرفتی؟

به هر حال صلاح دیدم که خودم بروم و پدرم پشت در بمانند، چون اگر در حضور پدرم چنین حرفی به من زده می شد شاید من هم مجبور به پاسخگویی می شدم. با این وجود من هیچ حرفی نزدم و ناراحت به همراه پدرم و برادرم باشگاه را ترک کردم.

با اوسمار صحبتی نکردی؟

چرا با اوسمار هم حرف زدم ایشان هم به من گفتند که می دانم پیشنهاد داری.

الان صحبت‌هایی مطرح کرده است که با سر مربی ملوان صحبت کردی و با رقم مالی خوب با انها به توافق رسیده ای؟

به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. من هم با آقای تارتار هیچ صحبتی نداشتم اما وقتی مجبور می شوم باید بروم و خدمت سربازی‌ام را انجام بدهم چه بسا که سرلک هم در  ۲۹ سالگی الان مجبور شده به خدمت برود.

از آخرین تصمیمت حرف بزن. ضمن اینکه در فوتبال ایران همیشه در آخرین لحظه اوضاع کاملا برمی گردد؟

بحث بی احترامی که پیش می آید یک جوان واقعا ناراحت و سرخورده می شود. اصلا مگر من غریبه بودم که این گونه با من برخورد شود. همیشه پرسپولیس را دوست داشته و دارم و خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس دارم اما دوست دارم هواداران بداننند که چه چیزی پیش آمد که مجبور به جدایی شدم اما ان شالله در آینده دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و ان شالله شرایط خوبی را با پرسپولیس تجربه می‌کنم. هر بازیکنی و هر مربی کوچکتر از پرسپولیس است و این نام پرسپولیس است که مهمتر از هر مساله‌ای است.

بیشتر بخوانید: تیم ملی به این مرحله برسد شق‌القمر کرده‌!/ طارمی دیگر انگیزه ندارد و جای ۲بازیکن خالی است/ مشکل پرسپولیس جدایی یحیی و آمدن برانکو نیست!

منبع: خبـر ورزشی