ساکت: روحیه تیم ملی بسیار بالاست
ساکت: روحیه تیم ملی بسیار بالاست

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: روحیه تیم ملی بسیار بالاست و بسیار انگیزه دارند. به لطف دعای خیر مردم ان‌شاالله این تیم را در فینال می‌بینیم.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدرضا ساکت در جمع کاروان اعزامی فرهنگی و مشوقان تیم ملی اظهار داشت: روحیه تیم ملی بسیار بالاست و بسیار انگیزه دارند. به لطف دعای خیر مردم ان‌شاالله این تیم را در فینال می‌بینیم. زمینه‌ای فراهم شده که در ایام مبارک ماه رجب اینجا باشیم. ان‌شاالله جشن قهرمانی را در فینال می‌گیریم. تقریبا پایان مسابقات با ایام شعبان و سالروز ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) همراه است.

وی افزود: شما به نمایندگی از مردم در اینجا حضور دارید تا بگویید یک ملت تا پای جان برای ایران هستند. برای حمایت از سربازان ایران اینجا هستید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سردار سلامی در دیدار با بازیکنان  تیم ملی گفت ستاره‌های زمین هستید. شما نیز مردانه، شرافتمندانه و غیرتمندانه آمده‌اید که تیم ملی را حمایت کنید همه شما ارزشمند و در مسیری هستید که ایران بزرگ  را حمایت می‌کنید.

ساکت گفت: در بازی اول اتفاق خوبی رخ داد و هواداران ایرانی به نمایندگی از مردم، از مردم مظلوم فلسطین  و غزه حمایت کردند. مردم ایران قلب‌شان برای مظلومین می‌تپد. یک روز در بوسنی‌هرزگوین، یک روز در سوریه و لبنان بودیم. روزی یمن و عراق و افغانستان تحت ظلم قرار گرفتند.

وی خطاب به هواداران تیم ملی افزود: برای حمایت از ایران به ورزشگاه آمده بودید و ایران با قدرت از حریف پیش افتاد و طبیعی بود که باید از این مردم مظلوم حمایت می‌کردند. درود به مردم با شرافت و هواداران که نگذاشتند نام فلسطین و غزه مظلوم بماند. دم همه آن‌ها گرم، به افتخارشان دست می زنیم.

منبع: ایسـنا