اندرسن: ایران بازیکنان زیادی در لیگ‌های معتبر اروپا دارد اما برای کسب نتیجه می‌جنگیم
اندرسن: ایران بازیکنان زیادی در لیگ‌های معتبر اروپا دارد اما برای کسب نتیجه می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، یورن اندرسن در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران، اظهار داشت: روز گذشته پس از مدت‌ها از حضور ۲۶ بازیکنان در تمرین خیلی خوشحال بودم. احساس خیلی خوبی داریم که همگی کنار هم هستیم‌. وی افزود: می‌دانیم بار دیگر با یکی از بهترین تیم‌ها بازی می‌کنیم. حدود […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، یورن اندرسن در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران، اظهار داشت: روز گذشته پس از مدت‌ها از حضور ۲۶ بازیکنان در تمرین خیلی خوشحال بودم. احساس خیلی خوبی داریم که همگی کنار هم هستیم‌.

وی افزود: می‌دانیم بار دیگر با یکی از بهترین تیم‌ها بازی می‌کنیم. حدود یک ماه قبل در تهران با آنها بازی کردیم تیمی قدرتمند و مشکل‌ساز هستند. بازیکنان زیادی در لیگ‌های معتبر دارند اما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

وی در پاسخ به اینکه آیا شانسی برای خودشان قائل هستند تاکید کرد: بازی با نتیجه صفر بر صفر شروع می‌شود اما برای کسب نتیجه تلاش می‌کنیم. می‌دانیم بازی خیلی سختی داریم. هر دیدار سختی های خاص خودش را دارد اما در این تورنمنت تا لحظه آخر می‌جنگیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی هنگ‌کنگ درمورد فشردگی بازی‌های مرحله گروهی جام ملت های آسیا و میزان آمادگی بازیکنانش، توضیح داد: برای تورنمنت های اینچنینی باید قبل از شروع تورنمنت خودتان را آماده کنید. کار خیلی سختی است که در کوتاه ترین زمان بخواهید خودتان را آماده کنید. بازی مقابل ایران که بهترین بازیکنان را در بهترین تیم های اروپایی دارد، خیلی سخت است.

اندرسن درباره شناختش از عملکرد فوق العاده خط حمله ایران عنوان کرد: می‌دانیم خط حمله خیلی قدرتمندی دارند. روز گذشته روی این موضوع تمرین کردیم و از قدرت آنها آگاهی داریم.

وی درخصوص احتمال تغییر در ترکیب تیمش برای بازی فردا گفت: تمام بازیکنان آمده این دیدار هستند و امیدوارم بهترین شرایط رقم بخورد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

*رقیب خیلی سرسختی داریم

هلیو بازیکن تیم هنگ‌کنگ هم عنوان کرد: امده‌ایم تا از بازی‌های منظم خودمان لذت ببریم. این تجربه خیلی خوبی برای ما است . برای بازی فردا خیلی آماده هستیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم رقیب خیلی سرسختی داریم اما با تمام وجود برای افرادی که ما را دنبال می‌کنند، بازی می‌کنیم‌

ادامه دارد …





منبع: فارس