به گزارش زیرنویس، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی بیان کرد: در سومین روز از امدادرسانی به این روستاها، جمعیت هلال‌احمر شهرستان شبستر با مشارکت بخشداری صوفیان، اقدام به توزیع ۴۲۰ بسته نان، شیر خشک و مقداری اقلام دارویی در روستای ورکش کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، دکتر حمید منجم مدیرعامل […]

به گزارش زیرنویس، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی بیان کرد: در سومین روز از امدادرسانی به این روستاها، جمعیت هلال‌احمر شهرستان شبستر با مشارکت بخشداری صوفیان، اقدام به توزیع ۴۲۰ بسته نان، شیر خشک و مقداری اقلام دارویی در روستای ورکش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی، دکتر حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: وقوع سنگین برف در مناطقی از روستاهای بخش صوفیان شهرستان شبستر، باعث قطع راه‌های مواصلاتی و بروز مشکلاتی در این روستاها شد.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر شهرستان شبستر با مشارکت بخشداری صوفیان، اقدام به توزیع ۴۲۰ بسته نان، شیر خشک و مقداری اقلام دارویی در روستای ورکش کرد.

منجم افزود: امدادگران و نجاتگران شهرستان شبستر ضمن امدادرسانی به مردم این روستا، پایش فشار خون و حمایت‌های روانی را نیز در این روستاها در دستور کار خود قرار دادند.

امدادرسانی به روستاهای بخش صوفیان ادامه دارد و امید است با تلاش‌های امدادگران و نجاتگران، مشکلات این روستاها هر چه زودتر برطرف شود.

جمعیت هلال احمر

جمعیت هلال احمر

منبع خبر: رکنـا