مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: بازی قبل خیلی سخت بود که توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم. بازی اول در هر تورنمنت سخت‌ترین بازی محسوب می‌شود که توانستیم برنده شویم. وی افزود: الان مهمترین هدف ما بازی با هنگ کنگ و تمرکز ما روی این […]

- مهدی طارمی:ستاره تیم ما «ایران» است/به پیشنهاد اینتر فکر نمی‌کنم

مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: بازی قبل خیلی سخت بود که توانستیم گام اول را خیلی خوب برداریم. بازی اول در هر تورنمنت سخت‌ترین بازی محسوب می‌شود که توانستیم برنده شویم.

وی افزود: الان مهمترین هدف ما بازی با هنگ کنگ و تمرکز ما روی این بازی است. همانطور که سرمربی تیم هم گفت برای این بازی از نظر تکنیکی آماده و سرحال هستیم.

طارمی در مورد اینکه تیم ملی با ۲ مهاجم بازی می‌کند و یکی از مهاجمان باید برای توپ گیری از از محوطه جریمه حریف دور شود، سردار آزمون این کار را در رم برای لوکاکو انجام می‌دهد و اکنون خودش با کدام وظیفه راحت‌تر است، عنوان کرد: شاید به نحوه چینش بازیکنان که نگاه می‌کنید فکر کنید ما با ۲ مهاجم بازی می‌کنیم. شاید هم اینطور نباشد.

وی افزود: قرار نیست کسی که در باشگاه خودش مهاجم است در تیم ملی هم همان باشد. برنامه‌ای که ما طبق آن بازی می‌کنیم شاید با انچه در ذهن شماست کاملا تفاوت داشته باشد. از نظر تاکتیکی آنطور که ما برای حمله بازی می‌کنیم، قطعا آنچه شما می‌گویید نیست! با الگوی متفاوت‌تر بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی درمورد اینکه نفرات نیمکت نشین در بازی با فلسطین شادتر از نفرات درون زمین بودند، گفت: سرمربی تیم راجع به نفراتی که روی نیمکت یا روی سکو می‌نشینند، همیشه موضوعی را در جلسات می‌گوید. ۱۱ بازیکن، همیشه چه خوب چه بد درون زمین هستند. کسانی که وارد زمین می‌شوند تکلیف برنده یا بازنده بازی را مشخص می‌کنند. این نکته را همیشه به بازیکنان در جلسات فنی می‌گوید. شک نکنید این تیم از لحاظ همدلی، یکدست‌ترین تیم چند سال اخیر است. دلیل اصلی همین است. این همدلی از بیرون به زمین هم منتقل شده، همانطور که اشاره کردید نشان هم داده شد. افرادی که بیرون از زمین بودند از بازیکنان درون زمین خوشحال‌تر بودند.

منبع: ایسـنا