جزئیات قتل همسر داریوش مهرجویی اعلام شد
جزئیات قتل همسر داریوش مهرجویی اعلام شد

سایت جنایی نوشت: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش با دفاعیات دو متهم باقیمانده برگزار شد که در این جلسه اسکندر و میرویس متهمان ردیف دوم و سوم پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدا اسکندر گفت: چند روز قبل از حادثه سر کار بودم. کریم زنگ زد و گفت می‌خواهیم سرقت کنیم. […]

- جزئیات قتل همسر داریوش مهرجویی اعلام شد

سایت جنایی نوشت: دومین جلسه رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش با دفاعیات دو متهم باقیمانده برگزار شد که در این جلسه اسکندر و میرویس متهمان ردیف دوم و سوم پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدا اسکندر گفت: چند روز قبل از حادثه سر کار بودم. کریم زنگ زد و گفت می‌خواهیم سرقت کنیم. یک نفر را می‌شناسم که خارج می‌رود و در خانه دلار و یورو دارد. ما رفتیم خانه مهرجویی البته او را نمی‌شناختیم. اول کریم رفت بعد میرویس و بعد من و داوود رفتیم. دست و پای خانم را که بستیم، کریم آمد. دو تا چاقو دستش بود، یک چاقو را به من داد، گفت بزن، اگر نزنی تو را می‌کشم. من هم دو ضربه به گردنش کشیدم. 

در ادامه میرویس، متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من همه اتهامات را قبول دارم، اما سرقت را قبول ندارم. من برای کشتن مهرجویی رفته بودم، چون اختلاف داشتم. همین اختلاف هم باعث شد که این کار را بکنم.

منبع: اطلاعات انلاین