جام ملت های آسیا| صعود استرالیا در حضور پرشورهای سوری قطعی شد
جام ملت های آسیا| صعود استرالیا در حضور پرشورهای سوری قطعی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در دومین روز دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌‌های آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های استرالیا و سوریه از گروه B به مصاف هم رفتند. در این بازی هواداران سوری از ابتدای مسابقه با شور و حرارت خاصی مشغول تشویق تیم‌شان شدند و البته هکتور کوپر، سرمربی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در دومین روز دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌‌های آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های استرالیا و سوریه از گروه B به مصاف هم رفتند.

در این بازی هواداران سوری از ابتدای مسابقه با شور و حرارت خاصی مشغول تشویق تیم‌شان شدند و البته هکتور کوپر، سرمربی مشهور و آرژانتینی این تیم نیز با هیجان خاصی شاگردانش را هدایت کرد اما در نهایت استرالیا با تک گل جکسون اروین، بازیکن سنت پائولی آلمان یک بر صفر برنده شد.

با این نتیجه کانگوروها ۶ امتیازی شده و ضمن حفظ رتبه اول گروه، پس از قطر به عنوان دومین تیم صعود خود را به یک هشتم نهایی قطعی کردند اما برای صعود به عنوان صدرنشین باید دیدار پایانی، مقابل ازبکستان امتیاز کسب کنند.

در سوی مقابل سوریه که در دیدار قبلی‌اش مقابل ازبکستان به تساوی بدون گل رسیده بود، با یک امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و باید برای صعود به مرحله بعدی در آخرین دیدار خود، هندوستان را شکست بدهد.

موعود بنیادی‌فر و علیرضا ایلدروم از ایران در این مسابقه به عنوان داور چهارم و کمک داور ذخیره فعالیت کردند.

۱۰۰۹۷ نفر تماشاگر دیدار ۲ تیم در ورزشگاه جاسم بن حمد بودند.

زننده تک گل ۳ امتیازی استرالیا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

پایان پیام/





منبع: فارس