به گزارش زیرنویس، هفتمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س)برگزار شد. قدرت اله محمدی صبح امروز در مراسم هفتمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) که با حضور خانواده شهدای آتش‌نشانان و علیرضا جعفری – مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران – برگزار شد، اظهار کرد: […]

به گزارش زیرنویس، هفتمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س)برگزار شد.

قدرت اله محمدی صبح امروز در مراسم هفتمین سالگرد شهادت آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) که با حضور خانواده شهدای آتش‌نشانان و علیرضا جعفری – مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران – برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم، ۶۱ شهید سازمان  آتش‌نشانی تهران به‌ویژه ۱۶ شهید حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بعد از حادثه غمناک پلاسکو ، خون عزیزان آتش نشان فصل جدیدی در آتش‌نشانی کشور باز کرد و نام آتش‌نشانی را جاودانه کرد.

محمدی با بیان اینکه دست خانواده شهدای آتش‌نشان را می‌بوسیم، ادامه داد: سرنوشت این بود که شهدای ساختمان پلاسکو با جانفشانی شان جاودانه شوند و نامشان بر تارک تاریخ این مرز و بوم بدرخشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان ۲۴ ساعته از جان و مال مردم محافظت می‌کنند، گفت: دعا می‌کنیم هیچ حادثه ای در شهر و کشور  رخ ندهد اما آتش‌نشانان همیشه آماده هستند که از جان و مال و مردم محافظت کنند و در سریع‌ترین زمان آنان را نجات می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه هر جا صحبت از آتش‌نشانی است، ذهن ها به طرف شهدای حادثه پلاسکو می‌رود، خاطرنشان کرد: همه شهروندان تهرانی عزیزان ما هستند و صیانت از آنها وظیفه ما است.

به گزارش سایت شهر، حریق و ریزش ساختمان پلاسکو، صبح روز پنجشنبه (۳۰ دی ۱۳۹۵) در چهارراه استانبول اتفاق افتاد و در این حریق ساختمان پلاسکو به طور کامل فرو ریخت و طی عملیات اطفا ۱۶ آتش نشان تهرانی جان خود را فدا کردند.

 

منبع خبر: رکنـا