به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر پنجشنبه در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی در اردبیل، اظهار کرد: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین سپاه در برف‌روبی اردبیل حاضر شده تا در کنار نیروی انسانی از این تجهیزات و امکانات لجستیکی نیز استفاده شود. سردار غلامحسین محمدی اصل تصریح کرد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر پنجشنبه در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی در اردبیل، اظهار کرد: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین سپاه در برف‌روبی اردبیل حاضر شده تا در کنار نیروی انسانی از این تجهیزات و امکانات لجستیکی نیز استفاده شود.

سردار غلامحسین محمدی اصل تصریح کرد: سپاه و بسیج همچون عرصه‌های دیگر در عملیات برف‌روبی نیز حاضر شده تا به مردم اعلام کند تا در سختی‌ها در کنار آنها بوده و سعی می‌کند تا موانع و مشکلات را از پیش رو بردارد.

وی گفت: علاوه بر برف‌روبی معابر شهری و کوچه‌های پرتردد، در جاده‌های روستایی صعب‌العبور کوهستانی نیز همکاران ما حاضر شدند تا راه ساکنان مناطق روستایی را باز و امکان تردد آنها را فراهم کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: با تلاش همه دست‌اندرکاران قرار است تا روز شنبه برف‌روبی عمده معابر، خیابان‌ها و مسیرهای شهری و همچنین جاده‌های روستایی انجام شده و بستر تردد ایمن برای شهروندان مهیا شود.

شهردار اردبیل نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: از چند روز پیش عملیات برف‌روبی در مناطق مختلف شهر آغاز شده اما به دلیل سنگینی بارش برف با اولویت معابر اصلی و خیابان‌ها سعی کردیم تا خدماتی را به هموطنان ارائه کنیم.

محمود صفری اضافه کرد: این عملیات برف‌روبی تا ۲ روز آینده ادامه خواهد داشت و تلاش ما بر این خواهد بود تا با همراهی مردم بدون پارک خودروهای شخصی بتوانیم در سریع‌ترین زمان برف‌روبی کوچه‌ها و معابر فرعی را نیز انجام دهیم.

به دنبال بارش سنگین برف علاوه بر برف‌روبی در شهر اردبیل و سایر شهرها، تمام جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آنها جریان دارد.

منبع: مـهر