به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی کره جنوبی با هدایت یورگن کلینزمن امید زیادی دارد تا بتواند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در قطر در حال برگزاری است، قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورد اما حالا اتفاقی ناخوشایند در اردوی این تیم رخ داده است. مسئولان تیم […]

- خبر بد برای کلینزمن / دروازه‌بان کره جنوبی جام را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی کره جنوبی با هدایت یورگن کلینزمن امید زیادی دارد تا بتواند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در قطر در حال برگزاری است، قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورد اما حالا اتفاقی ناخوشایند در اردوی این تیم رخ داده است.

مسئولان تیم ملی کره جنوبی امروز اعلام کردند که کیم سونگ گیو دروازه بان اول این به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از دست داده است.

به گزارش فدراسیون فوتبال کره جنوبی، کیم در جریان تمرین روز پنجشنبه در دوحه دچار پارگی رباط صلیبی زانوی راست شده و تا پایان مسابقات در دسترس نخواهد بود.

این دروازه‌بان در بازی نخست تیمش مقابل بحرین که با نتیجه ۳ بر ۱ به سود کره جنوبی به پایان رسید، در درون دروازه قرار گرفته بود اما حالا کلینزمن باید برای ادامه این رقابت‌ها از دروازه‌بان دیگری استفاده کند.

کره جنوبی در دیدار بعدی خود باید در روز شنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف اردن برود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا