جام ملت‌های آسیا| شگفتی سازی بزرگ عراق با غلبه بر ژاپن
جام ملت‌های آسیا| شگفتی سازی بزرگ عراق با غلبه بر ژاپن

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در یکی از مهیج‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های عراق و ژاپن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی از گروه D مقابل هم قرار گرفتند. در این بازی که طرفداران عراقی بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه را اشغال کرده بودند، شاگردان خسوس کاساس یک […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در یکی از مهیج‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵ امروز تیم‌های عراق و ژاپن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی از گروه D مقابل هم قرار گرفتند.

در این بازی که طرفداران عراقی بسیاری از صندلی‌های ورزشگاه را اشغال کرده بودند، شاگردان خسوس کاساس یک شگفتی بزرگ خلق کرده و با نتیجه ۲ بر یک برنده شدند تا مدعی اول قهرمانی جام بازنده از زمین بیرون بیاید.

عراق در نیمه اول با استفاده از ضد حملات روی ضربات آیمن حسین در دقایق ۵ و ۴+۴۵ به گل رسید و در نیمه دوم ژاپنی ها فشار زیادی روی دروازه عراق آوردند و توسط اندو در دقیقه ۳+۹۰ به گل رسیدند که سودی برای سامورایی ها نداشت تا عراق با ۶ امتیاز به صدر جدول این گروه برسد.

این نتیجه معادلات مرحله حذفی را هم تغییر داد. عراق که صعود خود را به مرحله یک هشتم قطعی کرده اگر در بازی سوم خود حداقل یک امتیاز مقابل ویتنام کسب کند، به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی می‌شود و باید در دور بعدی به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های B، E و F  برود.

ژاپن نیز در صورت دوم شدن در این گروه در مرحله بعدی در صورت صدرنشینی کره‌جنوبی در گروه E باید مقابل این تیم قرار بگیرد تا یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله حذفی بین ۲ مدعی عنوان قهرمانی برگزار شود.

در این بازی ۳۸۶۶۳ نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

حمایت پرشور طرفداران و خبرنگاران عراقی از تیم خود در جریان این بازی کاملا شاگردان هاجیمه موریاسو را تحت تاثیر قرار داده بود به شکلی که ژاپن به هیچ عنوان نشانی از بهترین تیم آسیا از خود به نمایش نگذاشت‌.

آیمن حسین با دبل در این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد‌.

پایان پیام/





منبع: فارس